همکاری استارت اپ ها و فروشگاه ها برای تحویل خرید با ربات

به گزارش دنیای راه راه، تعدادی از استارت اپ های آمریکا با خواربارفروشی ها و فروشگاه های این کشور همکاری می نمایند تا تحویل خریدهای مردم با ربات های خودران انجام گردد.

همکاری استارت اپ ها و فروشگاه ها برای تحویل خرید با ربات

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از آسین ایج، بیش از 40 نفر از کارکنان خواربارفروشی ها و فروشگاه های آمریکایی در نقاط مختلف این کشور به علت ابتلا به کرونا فوت نموده اند و نگرانی از تداوم این فرایند باعث شده تا کاربرد ربات برای تحویل کالا با استقبال روبرو گردد.

این ربات های چهار چرخ و کوچک دارای محفظه هایی برای حمل بار هستند و با دریافت برنامه حرکت و مقصد کالاهای درخواستی را به سمت مقصد حمل می نمایند.

ربات های مذکور که مجهز به حسگرهای متعددی هستند قادر به شناسایی موانع بوده و در حال حاضر به میزان قابل توجهی در حوه واشنگتن به کار گرفته شده اند. استفاده از ربات تحویل کالا باعث کاهش تجمعات انسانی نیز می گردد و خطر انتقال ویروس کرونا را کمتر از قبل می نماید.

یکی از این فروشگاه ها که ده ربات خودران را به همین منظور به خدمت گرفته اعلام نموده که با این کار روزانه حدود 35 سفارش را به مقصد می رساند. البته حدود 30 سفارش دیگر نیز توسط افراد تحویل داده می گردد. به نظر می رسد در آینده از این فرایند باز هم بیشتر استقبال گردد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 21 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 665

به "همکاری استارت اپ ها و فروشگاه ها برای تحویل خرید با ربات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همکاری استارت اپ ها و فروشگاه ها برای تحویل خرید با ربات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید