پروژه مشترک پرسپولیس و استقلال؛ از راست حرکت کن!

به گزارش دنیای راه راه، خبرنگاران: استقلال و پرسپولیس روز های شلوغی را در بازار زمستانی سپری نکردند. هر 2 باشگاه تنها به خریدن 2 بازیکن مهم بسنده کردند که دست بر قضا خرید مدافع - هافبک راست تخصصی پروژه ای مشترک برای این باشگاه ها بود.

پروژه مشترک پرسپولیس و استقلال؛ از راست حرکت کن!

به گزارش خبرنگاران، اگرچه انتظار می رفت پرسپولیس روز های شلوغی را سپری کند، ولی این باشگاه فقط احمد گوهری را به عنوان دروازه بان خرید و در ساعات پایانی هم که پیروز به بازگرداندن رامین رضاییان به این باشگاه شد. در استقلال هم صالح حردانی و عزیزبک آمانوف خریداری شدند. البته که پرسپولیسی ها در کوشش هستند همین روز ها یکی دو مهاجم آزاد را بخرند و به ترکیب اضافه نمایند، ولی تا زمان محقق شدن چنین موردی، فعلا مهمترین خرید آن ها رامین رضاییان است. مدافع راستی که 5 سال پیش از این تیم جدا شد و دوباره به پرسپولیس برگشت. با توجه به جدایی مهدی شیری او حالا نقشی کلیدی در ترکیب پرسپولیس در سمت راست خواهد داشت و خیلی سریع هم به ترکیب پرسپولیس اضافه شد تا نشان دهد یحیی برای سمت راست تیمش برنامه های زیادی دارد.

شرایط در استقلال هم مشابه است؛ فرهاد مجیدی که ابتدای فصل کوشش زیادی کرد صالح حردانی را به خدمت بگیرد در نیم فصل بالاخره به خواسته اش رسید و حالا صالح حردانی دو بازی است که به صورت فیکس در ترکیب تیمش به میدان می رود. او جایی بازی می نماید که وریا غفوری، کاپیتان استقلالی ها سال ها بازی نموده، ولی اعتقاد فرهاد مجیدی به صالح، باعث شده تا سمت راست تیمش را به این بازیکن جوان بسپارد.

مورد تعیین اینکه هر دو باشگاه پرسپولیس و استقلال این روز ها برنامه ریزی زیادی روی سمت راست خط دفاعی تیمشان نموده اند.

منبع: فرارو
انتشار: 31 فروردین 1401 بروزرسانی: 31 فروردین 1401 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 1742

به "پروژه مشترک پرسپولیس و استقلال؛ از راست حرکت کن!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروژه مشترک پرسپولیس و استقلال؛ از راست حرکت کن!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید