کاریکاتوریست لرستانی برنده جایزه جشنواره کاریکاتور ایتالیا شد

به گزارش دنیای راه راه، جایزه ویژه هیئت داوران بیست و نهمین دوره دوسالانه جهانی تولنتینو کشور ایتالیا به عنوان تنها برنده ایرانی به آرش فروغی کاریکاتوریست لرستانی رسید.

کاریکاتوریست لرستانی برنده جایزه جشنواره کاریکاتور ایتالیا شد

آرش فروغی کاریکاتوریست لرستانی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در خرم آباد، در رابطه با موفقیت اخیر خود گفت: حدود 70 اثر در کارنامه فعالیت خوددارم اما در زمینهٔ کسب جایزه بین المللی چند عدد با 40 تا شدن فاصله دارم.

وی با اشاره به اینکه علیرغم دعوت شدن به اختتامیه یکی از بزرگ ترین رویدادهای کاریکاتور جهان در ایتالیا با مشکلاتی روبرو شدم اضافه کرد: بعد از پیگیری های فراوان با عدم حمایت و حتی باز نشدن درب سفارت ایتالیا روبه رو شدم.

این کاریکاتوریست لرستانی با اشاره به اینکه جایزه ویژه هیئت داوران بیست و نهمین دوره دوسالانه جهانی تولنتینو کشور ایتالیا به عنوان تنها برنده ایرانی به من رسید، اعلام کرد: دریافتی من از جشنواره ها شده فقط چند برگ لوح تقدیر بود چراکه حمایت از هنرمندان با بی توجهی مسئولین فرهنگی روبه رو شده است.

وی بابیان اینکه 40 کشور با 608 اثر در جشنواره شرکت کردند گفت: این جشنواره شبیه به اسکار کاریکاتور است و اثر من به دلیل توانایی بالای تکنیکی انتخاب ویژه داوران جشنواره شد.

منبع: تسنیم
انتشار: 27 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 بهمن 1399 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 368

به "کاریکاتوریست لرستانی برنده جایزه جشنواره کاریکاتور ایتالیا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاریکاتوریست لرستانی برنده جایزه جشنواره کاریکاتور ایتالیا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید