تونی سرویلو بازیگر یک فیلم گابریله سالواتورس شد

به گزارش دنیای راه راه، تهران (پانا) - بازیگر ایتالیایی تونی سرویلو در درامی به کارگردانی گابریله سالواتورس بازی می نماید.

تونی سرویلو بازیگر یک فیلم گابریله سالواتورس شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، تونی سرویلو که بازیگر فیلم تحسین شده زیبایی عظیم بود، در فیلم بازگشت کازانووا به کارگردانی گابریله سالواتورس کارگردان برنده اسکار، جلوی دوربین می رود.

این فیلم با اقتباس از رمان آرتور شنیتسلر نویسنده اتریشی با نام بازگشت کازانووا به خانه ساخته می گردد. در این رمان آزادیخواه ونیزی با توجه به این واقعیت که بیش از 60 سال سن دارد، با بازگشت به خانه با مشکلاتی روبه رو می گردد. سالواتورس و اومبرتو کونتارلو نویسنده زیبایی عظیم و سارا موستی دیگر همکاران گروه فیلمنامه هستند.

شنیتسلر در رمان هایش از روایت های موازی استفاده می نماید؛ همان طور که در داستان رویا که دستمایه اصلی فیلم چشم های باز بسته کوبریک بود، این رخ داده است. سالواتورس نیز میخواهد با استفاده از همین روش برداشت جدید خود را از افسانه کازانووا روایت کند.

این کارگردان 70 ساله یکی از این روایت ها را با زندگی کازانووا پی می گیرد و در روایت دیگر زندگی یک کارگردان برجسته ایتالیایی را با بازی سرویلو دنبال می نماید که هنگام فیلمبرداری فیلم بازگشت کازانووا با تغییراتی در زندگی اش روبه رو می گردد.

سالواتورس گفت به این ترتیب دو داستان یکی در قرن هجدهم و دیگری در امروز تصویر می شوند. تصویرهای مربوط به گذشته رنگی و تصویرهای مربوط به امروز سیاه و سفید خواهند بود.

جدیدترین فیلم سالواتورس فیلم جاده ای برای پرواز در جشنواره فیلم ونیز 2019 اکران شد. وی در دوره قرنطنیه فیلم مستند بهار بیرون بود را ساخت که در جشنواره فیلم رم 2020 دیده شد. کمدین ها فیلم جدید وی است که با اقتباسی از قطعه نمایشی تروور گریفیث نمایشنامه نویس بریتانیایی ساخته شده است. وی جایزه اسکار را برای مدیترانه در کارنامه دارد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 3 فروردین 1400 بروزرسانی: 3 فروردین 1400 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 1236

به "تونی سرویلو بازیگر یک فیلم گابریله سالواتورس شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تونی سرویلو بازیگر یک فیلم گابریله سالواتورس شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید