کانتر استرایک 2 در دست ساخت است؛ بتای بازی احتمالا همین ماه می آید

به گزارش دنیای راه راه، طبق نوترین شایعات منتشر شده، به نظر می رسد که نسخه نو کانتر استرایک (Counter-Strike) در دست ساخت است.

کانتر استرایک 2 در دست ساخت است؛ بتای بازی احتمالا همین ماه می آید

در سال های گذشته بحث های زیادی حول محور ساخت نسخه دوم کانتر استرایک با استفاده از موتور بازی سازی سورس 2 (Source 2) شکل گرفته است و بسیاری از وجود این نسخه خبر داده اند. با این حال، شایعات مربوطه در خاتمه ماه فوریه امسال و زمانی که حساب رسمی توییتر بازی بنر خود را تغییر داد، بیشتر قوت گرفت. از طرفی در اول مارس، بعضی از حساب های توییتری محبوب، اشاره کردند که درایورهای اینویدیا (NVIDIA) پشتیبانی از دو فایل اجرایی نو با نام های csgos2.exe و cs2.exe را به نوعی معرفی نموده اند.

از آن موقع، منابع رسمی در سکوت فرو رفته اند و بسیاری گمان می نمایند که این نیز یک انتظار بی فایده است. با این حال ظاهرا عرضه نسخه نو کانتر استرایک تا حد زیادی نزدیک است. طبق اطلاعات لو رفته، مدتی است که روی نسخه دوم کار می گردد و ظاهرا با عنوان Counter-Strike 2 منتشر خواهد شد. از طرفی نسخه بتای بازی نیز در ماه جاری میلادی معرفی می گردد.

طبق گفته ها کمپانی ولو (Valve) در این نسخه سعی نموده تا از سازندگان قدیمی این سری استفاده کند و در کوشش است تا مسائل مربوط به مربوط به CS:GO را رفع کند و نسخه ای بهینه را در اختیار بازیکنان قرار دهد. بازی روی موتور سورس 2 ساخته می گردد که البته با اینکه از نظر گرافیکی پیشرفت هایی خواهد داشت اما به نظر می رسد که ولو برای پشتیبانی از رایانه های شخصی پایین رده نیز حساب باز نموده است.

هرچند سوال بسیاری این است که آیا ولو برای این بازی از سرورهایی با نرخ تیک 128 بهره خواهد برد یا خیر. البته منابع تایید نموده اند که این مورد در نظر گرفته شده و احتمالا در نسخه بتا نیز شاهد آن خواهیم بود. بعلاوه قرار است که بازی از یک سیستم مچ میکینگ نو و بهینه شده استفاده کند تا احتیاج به استفاده از پلتفرهایی نظیر FACEIT را به حداقل برساند. البته این ویژگی به طور خاص در نسخه بتا حضور نخواهد داشت. جالب است بدانید که بازی حتی قبلا به وسیله یک گروه ناشناس از بازیکنان حرفه ای که به صورت مخفیانه به دفتر مرکزی ولو در سیاتل فرستاده شده بودند، آزمایش شده است.

در نهایت باید دید که آیا این نسخه نو به عنوان جایگزینی مستقیم برای CS:GO خواهد بود یا در کنار نسخه اصلی قابل تجربه خواهد بود. از طرفی وجود یک نسخه نو می تواند مسابقات حرفه ای حول محور بازی که به طور متعدد در سراسر دنیا برگزار می شوند را به طور کلی دستخوش تغییرات زیادی کند.

لازم به ذکر است که کمپانی ولو در حال حاضر از اظهار نظر در خصوص اطلاعات ذکر شده خودداری نموده است.

منبع: RichardLewis

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 اسفند 1401 بروزرسانی: 20 اسفند 1401 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 1944

به "کانتر استرایک 2 در دست ساخت است؛ بتای بازی احتمالا همین ماه می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کانتر استرایک 2 در دست ساخت است؛ بتای بازی احتمالا همین ماه می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید