کدام اتاق فکر عزم فیلتر اینستاگرام نموده است؟

به گزارش دنیای راه راه، تهران (پانا) - وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات با اشاره به انتشار فیلم نوجوانی در اینستاگرام و با بیان اینکه به من گفتند اتاق فکری می خواهد با انتشار این فیلم برای فیلترینگ اینستاگرام فشار بیاورد گفت به جای دعواها به دنبال نجات کودک در معرض خطر باشیم.

کدام اتاق فکر عزم فیلتر اینستاگرام نموده است؟

محمدجواد آذری جهرمی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در واکنش به پخش ویدیویی مربوط به حضور یک نوجوان 14 ساله در لایو نامناسب اینستاگرامی، اظهار کرد: این ویدیو را برای من فرستادند و گفتند که اتاق فکری برنامه ریزی کرد تا به صورت گسترده ویدیو را پخشش نمایند تا ابزاری گردد برای حمله کردن به شما جهت فیلتر اینستاگرام. بله من هم 4 شب پیش این ویدیو را دیدم و پاسخم این بود که پالایش و فیلتر شبکه های مجازی با مجموعه های دیگر است و آنان در ارتباط با این موضوعات مکانیزم های خودشان را دارند.

وی ادامه داد: فیلم انصافا تلخ بود. به نظرم می رسد نهادهایی که مسئولیت امدادرسانی به بچه ها را دارند باید به آن رسیدگی نمایند. به نظرم باید به شرایط ایشان و خانواده اش رسیدگی گردد. من هم از همان سه چهار شب پیش خواسته ام که آدرسی از این خانواده پیدا نمایند تا اگر بتوانیم با همکارانمان کمکی بکنیم. اصل مطلب نجات این کودک است. به جای دعواکردن باید به نجات آن ها فکر کنیم.

وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات گفت: نهادهایی که مسئولیت فرهنگ و تربیت را در دستور کار خود دارند باید پیگیری نمایند تا این مسائل پیش نیاید. توصیه من این است که نباید طوری وانمود کنیم که احساس ضد انقلاب این باشد که وضع کل مملکت همین است. اگر این مملکت بچه های مثل ایشان دارد که باید به شرایطش رسیدگی گردد، که قطعا همین شرایط هم آثار مسائل دیگری در کشور است؛ شهید حججی و نوجوان های دین دار و معتقد به اسلام هم دارند. طوری وانمود نکنیم که انگار شرایط تمامی نوجوان های ما این است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 1 بهمن 1399 بروزرسانی: 1 بهمن 1399 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 1108

به "کدام اتاق فکر عزم فیلتر اینستاگرام نموده است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کدام اتاق فکر عزم فیلتر اینستاگرام نموده است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید