کشور تا سال 1405 سالانه به 1 میلیون واحد مسکونی احتیاج دارد

به گزارش دنیای راه راه، خبرنگاران: نماینده ویژه در امور رسیدگی و تحلیل حوادث ساختمان گفت: مطابق طرح جامع مسکن تا افق سال 1405 سالیانه به حدود یک میلیون واحد مسکونی در کشور نیاز داریم.

کشور تا سال 1405 سالانه به 1 میلیون واحد مسکونی احتیاج دارد

جهت دریافت خدمات درب ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

طهماسب مظاهری در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در مشهد مقدس اظهار کرد: لازمه پاسخگویی به احتیاج انباشته از گذشته، تشکیل خانواده های جدید و نوسازی و بهسازی منازل مسکونی موجود، تحقق طرح جامع مسکن و ساخت سالیانه یک میلیون واحد مسکونی را می طلبد و این هدف جز با تغییر رویکرد سازندگان از روش های سنتی به روش های مدرن موثر نیست.

وی ساخت پروژه های ساختمانی با روش فناورانه را مهم تلقی کرد و اضافه نمود: زمان ساخت کمتر و کیفیت بالا تر در ساخت و ساز از جمله اهدافی است که با بکارگیری روش های صنعتی سازی ساختمان حاصل می گردد.

نماینده ویژه در امور رسیدگی و تحلیل حوادث ساختمان اعلام کرد: با استفاده از فناوری های نوین می توان انتظار داشت که زمان ساخت به یک سوم کاهش پیدا کند و در قیمت مصالح ساختمانی حدود 25 درصد صرفه جویی گردد که این امر احتیاجمند یک کوشش گسترده در عرصه های مختلف علمی، اجرایی و مدیریتی است.

مظاهری گفت: برگزاری سومین همایش فناوری های نوین صنعت ساختمان در خراسان رضوی، فرصت مناسبی برای تبادل نظرات مهندسان در بخش ایده های علمی و رویکرد ها فراهم می آورد تا بتوانند به طور تخصصی به این مهم بپردازند.

منبع: تسنیم
انتشار: 19 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 595

به "کشور تا سال 1405 سالانه به 1 میلیون واحد مسکونی احتیاج دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشور تا سال 1405 سالانه به 1 میلیون واحد مسکونی احتیاج دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید