10 حفره داستانی بزرگ در فیلم های دنیای توسعه یافته دی سی

به گزارش دنیای راه راه، دنیای توسعه یافته دی سی مسائل بسیاری را پشت سر گذاشته و گرچه به سمت بهتر شدن می رود، اما نمی توان از حفره های داستانی آن چشم پوشی کرد.

10 حفره داستانی بزرگ در فیلم های دنیای توسعه یافته دی سی

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

دی سی طی چند سال گذشته فراز و نشیب های بسکمک داشته است و در حالی که شروع خوبی نداشت، اما فیلم های اخیرش با سرعت بیشتری تولید می شود و تجربیاتی که طرفداران انتظار دارند، ارائه می دهد.

همان طور که گفته شد، هرچه تعداد فیلم های بیشتری در دنیا سینمایی وجود داشته باشد، حفره های داستانی بیشتری به وجود می آید. دنیای دی سی هم مطمئنا سهم زیادی از این حفره ها دارد. در ادامه فهرستی از حفره ها و خلاهای داستانی موجود در دنیای توسعه یافته دی سی را بیان می کنیم.

10. بتمن مثل یک کارآگاه بد به نظر می رسد

چیزهایی وجود دارد که بتمن را به آن کسی که هست تبدیل می کند. طبیعتا اولین چیزی که بسکمک از مردم در مورد بتمن فکر می کنند مجموعه حیرت آوری از ابزار آلات مکانیکی و وسایل نقلیه است. البته او یک جنگجوی تن به تن بسیار ماهر و محترم هم محسوب می شود.

اما واقعیت این است که بتمن بزرگ ترین کارآگاه دنیا به شمار می رود. ظاهرا در دنیای دی سی هم این عنصر وجود دارد اما بارها و بارها به نظر می رسد این نسخه از بتمن یک قدم از بقیه عقب تر است.

9. آکوامن و مرا چگونه از صحرای بزرگ آفریقا خارج می شوند

فیلم آکوامن بر شخصیت فوق العاده و برجسته ای تمرکز دارد که مدعی جایگاه به حق خود به عنوان رهبر آتلانتیس است.

در فیلم رسیدن به صحرای بزرگ آفریقا سفر آسانی نبود زیرا او و متحد جدیدش مرا، مجبور شدند یک سفر دور دنیا را شروع کنند.

آن ها خاتمه به قلمرو پادشاهی رسیدند و در آن جا سرنخی یافتند که آن ها را به سیسیل ایتالیا هدایت می کرد. هیچ وقت توضیحی در مورد این که آن ها چگونه به این سرعت از یک مکان به مکان دیگر رسیدند، داده نشد. حداقل می شود گفت، این جابه جایی ناخوشایند نوعی زیاده روی در صحنه سازی بود.

8. هیچ کس درباره بازگشت کلارک کنت سوال نمی کند

فیلم بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت (Batman v. Superman: Dawn of Justice)، پیچیدگی ها و چرخش های جالبی دارد و به مرگ سوپرمن منجر می شود.

سپس در لیگ عدالت، سوپرمن مجددا زنده می شود و به شکست دارک ساید کمک کرد. اما به نظر نمی رسد که کسی سوال کند چرا یا چگونه کلارک کنت نیز به زندگی بازگشته است. به نظر همه به نوعی آن را پذیرفته اند.

7. حقیقت کابوس ها

بتمن پس از تجربه کابوس ها و مشاهده آینده تاسف بار بشریت تحت حاکیمت دارک ساید تصمیم گرفت تا لیگ عدالت را ایجاد کند. کابوس ها درد و رنج های بسیار تحریک کننده ای بودند که بدون هیچ تردیدی بتمن را ترغیب کردند تا یک بار دیگر با دیگر ابرقهرمانان همکاری کند.

حالا این کابوس ها خودشان تا حدودی حفره های داستانی هستند. از آن جا که بعید به نظر می رسد دنیای توسعه یافته دی سی جنبه ای از آن را در آینده دنبال کند، دیدگاه ها کمی گمراه کننده شده اند. در حقیقت دنیای نمایش داده شده در کابوس ها ممکن است هرگز شناخته نشود.

6. آکوامن هویت مخفی بتمن را می داند

هنگامی که بتمن شروع به جمع آوری تیم خود می کند، در یک دهکده ماهیگیری دورافتاده به دنبال آکوامن می رود. او ظاهرا به صورت نامنظم به آن جا می رود و سال هاست که این کار را انجام می دهد.

آکوامن با صراحت خاطرنشان کرد که می داند بروس وین، بتمن است و هیچ مسئله ای برای فاش کردن این موضوع در حضور جمع ندارد. این که چطور آکوامن از بین همه مردم، از چنین راز مخفیانه ای خبر دارد هرگز توضیح داده نشده است.

5. زئوس چگونه تمیسکیرا و دیانا را خلق می کند

تمام داستان های اسطوره شناسی پیرامون خلق آمازونی ها، درگیر داستان های پانتئون یونان هستند. به طور ویژه، افسانه های آمازون نشان می دهند که زئوس با نفس مرگبار خود جزیره تمیسکیرا را برای آن ها ایجاد کرده است.

این موضوع کمی حفره داستانی در تولد زن شگفت انگیز ایجاد می کند. مادر دیانا توضیح می دهد که او از زئوس یک بچه خواست و زئوس دیانا را به او داد. اما وقتی که این رخ داد، ظاهرا زئوس پیش از ایجاد تمیسکیرا مرده بود.

4. لهجه ناجور مرا

نسخه لیگ عدالت زک اسنایدر تا حدودی آن را احیا کرد. اسنایدر در واقع پیروز شد چشم انداز منطقی را که تماشای آن ناراحت کننده نیست و مخاطب انتظار آن را دارد، ایجاد کند.

البته این به معنای کامل بودن آن نیست. در لیگ عدالت زک اسنایدر، حضور مرا بسیار زیاد شد اما او لهجه انگلیسی دارد. این نکته در نسخه ابتدایی وجود ندارد و مرا این لهجه را در آکوامن، که پس از وقایع لیگ عدالت تنظیم شده است، ندارد.

3. همه باید هویت زن شگفت انگیز را تا حالا بدانند

هویت های مخفی نقش بسیار بزرگ و مهمی در زندگی ابرقهرمانان دارند. این مخفی کاری از دوستان و خانواده آن ها محافظت می کند و در عین حال به آن ها فرصت می دهد تا در هنگام نبرد با دیوانه ها و هیولاها کمی اعتدال داشته باشند.

تا این جا، عموم مردم باید از هویت زن شگفت انگیز آگاه باشند. او برای پنهان کردن هویت خود کار خاصی انجام نداده است و به نظر می رسد در این مرحله هم هدف کم اهمیتی برای او باشد. او تلاش برای حفظ آن را کار بی فایده ای می داند.

2. لکس لوتر از آرکام فرار می کند

تیمارستان آرکام جایی نیست که هر فرد معقولی بخواهد در آن کار کند و به معنای واقعی کلمه پر از بدترین و خطرناک ترین شرورانی است که بتمن تا به امروز با آن ها روبه رو شده است و در دنیای توسعه یافته دی سی لکس لوتر یکی از آن هاست.

شکست لوتر در فیلم بتمن دربرابر سوپرمن: طلوع عدالت، منجر به زندانی شدن او در آرکام شد و هیچ توضیحی در مورد این که او چگونه فرار کرد یا چرا بتمن او را دنبال نکرد، داده نشد.

1.نفس نفس زدن ولکو زیر آب

آتلانتیایی ها تمام زندگی خود را در اقیانوس ها می گذرانند و دلیل اصلی آن این است که برای زنده ماندن به تنفس زیر آب نیاز دارند. اما آتلانتیایی های سلطنتی مانند آکوامن و مرا توانایی نفس کشیدن در خشکی را هم دارند.

اما کاملا روشن است که مربی و حامی اصلی آکوامن، ولکو، با وجود این که سلطنتی نیست، می تواند در خشکی نفس بکشد. اگر دلیلی برای این موضوع وجود دارد، امیدوارم که در دنباله بعدی مطرح شود.

منبع: Screenrant

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 25 خرداد 1400 بروزرسانی: 25 خرداد 1400 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 1378

به "10 حفره داستانی بزرگ در فیلم های دنیای توسعه یافته دی سی" امتیاز دهید

1 کاربر به "10 حفره داستانی بزرگ در فیلم های دنیای توسعه یافته دی سی" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 حفره داستانی بزرگ در فیلم های دنیای توسعه یافته دی سی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید