56000 فرصت شغلی جدید در کانادا

به گزارش دنیای راه راه، ایجاد 56000 فرصت شغلی در کانادا

بر اساس آماری که در روز آدینه، 8 مارس ارائه شد، اقتصاد کانادا در ماه فوریه 56،000 فرصت شغلی ایجاد نموده است. بیشتر این فرصت های شغلی نیز تمام وقت می باشند. اقتصاددانان انتظار داشتند در این ماه کمی بیش از 1000 فرصت شغلی ایجاد گردد. اما این پیش بینی به دلیل ایجاد موج بزرگی از مشاغل تمام وقت، اعتبار خود را از دست داد.

56000 فرصت شغلی جدید در کانادا

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با دور زمین همراه باشید، سفر دل اگیز به شهرهای تورنتو و ونکوور را با ما تجربه کنید.

در مجموع 67،400 موقعیت شغلی تمام وقت در طول ماه اضافه شده است، اما این امر منجر به از بین رفتن 11،600 شغل پاره وقت شد که در مجموع 56،000 شغل را دربرمی گرفت. در عین حال نرخ بیکاری با وجود افزایش فرصت های شغلی، همچنان 5.8 درصد باقی مانده است. زیرا همزمان با افزایش فرصت های شغلی، تعداد بسیار زیادی از افراد نیز در پی یافتن شغل بوده اند.

تقریبا استان انتاریو، تمامی فرصت های شغلی را که شامل 59،000 شغل تمام وقت بوده است، به خود اختصاص داد. در سایر استان ها نرخ بازار کار نسبتا مسطح بوده و تغییری ننموده است.

کارل شاموتا، استراتژیست ارشد بازار در Cambridge Global Payments، به دلیل تمرکز مشاغل در انتاریو، درباره شرایط بازار مسکن در این استان ابراز نگرانی کرد.

بهترین ماه های شغلی تا سال 2012

ارقامی که در ماه فوریه اعلام شد، حتی در مقایسه با 66،800 شغلی که در ماه ژانویه ایجاد شد، با افزایش قابل توجهی همراه بوده است. دو ماه فوریه و ژانویه بهترین ماه ها برای بازار کار در سال 2012 بوده اند.

آماری که روز آدینه در ایالات متحده آمریکا منتشر شد، نشان داد که اقتصاد آمریکا 20،000 فرصت شغلی را در ماه فوریه ایجاد نموده است. در بیش از 8 سال گذشته، این اولین ماهی است که کانادا در مقایسه با آمریکا، مشاغل بیشتری را در طول یک ماه ایجاد نموده است.

میانگین درآمد ساعتی بر اساس گروه شغلی

جدول زیر بر اساس گزارش Statscan، میانگین حقوق به ازای هر ساعت را در گروه های مختلف شغلی در کانادا نشان می دهد:

آلیسیا مک دونالد، اقتصاددان عضو کنفرانس کانادا، خاطر نشان کرد: پس از ناکامی برنامه های دوم سال 2018، بهترین اخبار ماه، افزایش درآمد بوده است.

وی افزود: در حالیکه بانک مرکزی کانادا این گزارش را مثبت ارزیابی می نماید، ما از آن ها انتظار داریم که در سال جدید نرخ های بهره را برای مواجهه اقتصاد با مخاطراتی که با آنها روبروست، ثابت نگه دارد.

DePratto اظهار داشت: در حالیکه کارکنان کانادایی به ازای هر ساعتی که کار می نمایند، حقوق بیشتری دریافت می نمایند، به این نکته هم باید توجه کرد که با توجه به اینکه ساعت های کار آن ها کمتر شده است، لزوما مبلغی که باید به آنها، پرداخت نمی گردد. مجموع ساعت های کاری در ماه فوریه نسبت به ماه ژانویه 0.7 درصد کاهش داشته است. وی همچنین اضافه نمود: کانادایی ها در حال حاضر ساعات کمتری را کار می نمایند. پیامدهای این امر را باید با توجه به نتایج حاصل از خروجی های مالی مشاهده کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره شرایط مشاغل در کانادا، به صفحه فرصت های شغلی در کانادا مراجعه کنید.

اگر تمایل دارید در دانشگاه ها و کالج های کانادا تحصیل کنید، می توانید فرم ارزیابی رایگان موسسه جی ای آی را پر کنید. همچنین می توانید با مراجعه به قسمت رزرو وقت مشاوره، برای دریافت وقت مشاوره از همکاران ما در دفتر ونکوور، اقدام نمایید.

منبع: موسسه کانادایی جی اس آی
انتشار: 12 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 577

به "56000 فرصت شغلی جدید در کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "56000 فرصت شغلی جدید در کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید