آتشسوزی خط لوله مارون- اصفهان مهار شد

به گزارش دنیای راه راه، مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت گفت: آتش ناشی از جاری شدن نفت خام در حادثه خط لوله مارون به طور کامل مهار و بخش آسیب دیده خط لوله ترمیم شد و پس از بررسی و اقدام های لازم، به زودی خط لوله عملیاتی می شود.

آتشسوزی خط لوله مارون- اصفهان مهار شد

به گزارش گروه اقتصادی خبرنگاران، قاسم عرب یارمحمدی اعلام کرد: این حادثه هیچ آسیب جانی برای ساکنان و مردم روستا های اطراف و همجوار راستا خط و نیرو های امدادی نداشته و شرایط به طور کامل تحت کنترل است.

وی تاکید کرد: نیرو های عملیاتی، متخصص و امدادی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران تا سرانجام پاکسازی، ایمن سازی کامل و مدیریت بحران در منطقه حضور دارند و به کار خود ادامه خواهند داد.

مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران که در محل حادثه حضور داشته و نسبت به بررسی حادثه اقدام می کرد، تأکید کرد: با دستور علیرضا صادق آبادی، معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش فرآورده های نفتی و حضور به موقع نیرو های بهره بردار و متخصص شرکت خطوط لوله و مخابرات، نیرو های محلی، استانی و نیرو های امدادی و نظامی و انتظامی و با انجام عملیات شبانه روزی از طریق ایجاد سد در کانال به منظور جلوگیری از پیشروی بیشتر نفت، پیروز شدیم در کمتر از 24 ساعت حادثه ای با این وسعت و ابعاد را بدون کوچک ترین حادثه انسانی به طور کامل مهار کنیم.

گفتنی است حوالی ظهر روز یکشنبه (23 آذرماه) به دلیل رانش زمین و شکستگی خط لوله انتقال نفت مارون به اصفهان و سرازیر شدن نفت خام در دره ای بزرگ واقع در منطقه سرخون، عملیات گسترده ای برای ترمیم و رفع پارگی و مهار آتش از نخستین لحظه ها پس از این حادثه آغاز شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 دی 1399 بروزرسانی: 29 دی 1399 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 1103

به "آتشسوزی خط لوله مارون- اصفهان مهار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آتشسوزی خط لوله مارون- اصفهان مهار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید