آرشیو آثار طراحی و نقاشی به نمایش درمی آید

به گزارش دنیای راه راه، نمایشگاه آرشیو مجموعه ای شامل آثار چاپ، طراحی و نقاشی آدینه 31 مرداد در گالری آرتیبیشن افتتاح می گردد.

آرشیو آثار طراحی و نقاشی به نمایش درمی آید

جهت دریافت مشاوره خدمات قیمت چاپ کاتالوگ a4 از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، آرشیو عنوان مجموعه ای از آثاری با سایز کوچک از نقاشی ها، طراحی ها و چاپ های دستی از اساتید بنام و هنرمندان نوظهور و آینده دار است که آدینه 31 مردادماه در گالری آرتیبیشن به نمایش گذاشته می گردد.

این نمایشگاه در پی ایجاد علاقه به آثار هنری با اندازه های کوچک بوده که با هدف تعدیل اذهان و اعتقادات ناشی از انحصار بازار هنر در دست آثار هنری عظیم و ارزشمندتر بودن آثار با سایز عظیم به وجود آمد. این نمایشگاه با قالبی متفاوت نه بر دیوار های گالری که در مجموعه هایی 15 الی 20 تایی در آلبوم ها و کاتالوگ هایی آماده در قطع 50 در 60 به نمایش گذاشته می شوند تا نگه داری آن ها برای مجموعه دارانشان به سهولت انجام گیرد. این امر باعث شده تا دشواری نگه داری آثار کوچک که غالباً با مشکلاتی روبرو بوده، مرتفع گردد. 300 اثر جمع آوری شده این نمایشگاه از سه مدیای متفاوت، چون طراحی، نقاشی و چاپ جمع آوری شده اند و ویژگی مشترک همه آن ها قطع کوچکشان است.

انتخاب هنرمندان این نمایشگاه با سیاستی از پیش معین شده بر روی هنرمندان برجسته تاریخ هنر ایران، اساتید بنام و شاگردان آن ها و جوانان مستعد این حوزه و همچنین سایر مدرسان دانشگاه ها و هنرجویان آن ها که همگی از هنرمندان آینده دار خواهند بود، تمرکز داشته است، اما از آنجا که نمایشگاه با تاکید بر فرهنگ مجموعه داری، ترویج خرید کار های چاپ، طراحی و نقاشی هایی با سایز کوچک بوده است در میان آثار این نمایشگاه اسامی هنرمندان پیشکسوتی، چون علی اکبرصادقی، اردشیر محصص، هانیبال الخاص، رضا بانگیز، مهدی حسینی، کامبیز درمبخش، همایون سلیمی، عبدی اسبقی و… حضور دارد، همچنین تعدادی از آلبوم ها نیز با جمع آوری آثاری از بهترین هنرجویان اساتید دانشگاه ها انتخاب شده است.

نمایش و فروش آثار نمایشگاه آرشیو ساعت 16، روز آدینه 31 مرداد 98 افتتاح و تا 15 شهریور ادامه خواهد داشت. مخاطبان می توانند به مدت 16 روز برای بازدید از این نمایشگاه به گالری آرتیبیشن واقع در خیابان شریعتی، پایین تر از حسینیه ارشاد، نرسیده به همت، گل نبی (غرب)، میدان احمدی روشن (کتابی)، خیابان ساسانی پور، خیابان قندی (دریا)، پلاک 6 مراجعه نمایند. همچنین آثار این نمایشگاه برای علاقمندانی که در تهران سکونت ندارند به صورت آنلاین در سایت آرتیبیشن (www.Artibition.net) به نمایش گذاشته خواهند شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 مهر 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 881

به "آرشیو آثار طراحی و نقاشی به نمایش درمی آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آرشیو آثار طراحی و نقاشی به نمایش درمی آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید