آغاز مانور نظامی روسیه در دریای سیاه با شرکت بیش از 30 کشتی

به گزارش دنیای راه راه، طبق اطلاعات ناوگان دریای سیاه روسیه، بیش از 30 کشتی در مانورهای نظامی-دریایی گسترده در دریای سیاه که از امروز آغاز شده، مشارکت داشته و در طول آن وظیفه دفاع از سواحل شبه جزیره کریمه و پایگاه های این ناوگان در برابر حملات دشمن فرضی را برعهده دارند.

آغاز مانور نظامی روسیه در دریای سیاه با شرکت بیش از 30 کشتی

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، وزارت دفاع روسیه هفته گذشته اعلام کرده بود که یک گروه متشکل از 6 کشتی نظامی ناوگان دریایی این کشور از منطقه دریای مدیترانه به منظور شرکت در مانورهای نظامی به دریای سیاه اعزام شده و در حال ورود به منطقه هستند. طبق این اطلاعات، تمرینات نظامی-دریایی مختلفی در منطقه ها مجاور خاک روسیه و همچنین در آبهای اقیانوس اطلس، اقیانوس آرام، دریای شاقتصادی و دریای مدیترانه برنامه ریزی شده است.

خبرگزاری تاس گزارش داد، دفتر مطبوعاتی ناوگان دریای سیاه روسیه امروز، شنبه گفت که بیش از 30 کشتی مستقر در بندر سواستوپل و نوواراسیسک در تمرینات گسترده ناوگان دریای سیاه روسیه که از امروز آغاز شده است، مشارکت دارند. کشتی های ناوگان دریای سیاه در طول تمرینات نظامی مشترک، وظایف دفاع از سواحل شبه جزیره کریمه و پایگاه های این ناوگان را برعهده خواهند داشت.

این گزارش یادآور می شود که کشتی ها، قایق ها و شناورهای پشتیبانی ناوگان دریای سیاه روسیه در منطقه ها آموزشی تعیین شده مستقر شده اند. کشتی ها و واحدهای گارد ساحلی و همچنین واحد نیروهای هوایی ناوگان دریای سیاه شلیک انواع تسلیحات و همچنین انجام حملات موشکی علیه اهداف دریایی، ساحلی و هوایی مختلف را انجام خواهند داد.

دفتر مطبوعاتی ناوگان دریای سیاه روسیه افزود، هدف از این مانورهای دریایی، دفاع از سواحل شبه جزیره کریمه، پایگاه های ناوگان دریای سیاه و همچنین اهداف اقتصادی مهم و ارتباطات دریایی کشور در برابر تهدیدات نظامی احتاقتصادی دشمن فرضی است. در این رویداد انواع ناوچه ها، کشتی های گشت، کشتی های رزمی و قایق های موشک انداز کوچک و همچنین کشتی های دومنظوره و کشتی های دفاع ضدمین مشارکت خواهند داشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 6 اردیبهشت 1401 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 1748

به "آغاز مانور نظامی روسیه در دریای سیاه با شرکت بیش از 30 کشتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز مانور نظامی روسیه در دریای سیاه با شرکت بیش از 30 کشتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید