آمار مبتلایان به ویروس کرونا در هند 721 هزار نفر شد

به گزارش دنیای راه راه، افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا در هند و عبور آن از 721 هزار نفر مسائل بزرگی از جمله کمبود بیمارستان و تجهیزات پزشکی را به همراه آورده است.

آمار مبتلایان به ویروس کرونا در هند 721 هزار نفر شد

به گزارش دفتر منطقه ای خبرنگاران به نقل از تایم آو ایندیا، شمار مبتلایان به ویروس کرونا در هند به 721 هزار نفر رسید.

هند که به تازگی در تعداد مبتلایان به کرونا با گذر از آمار روسیه به رتبه سوم خطرناک ترین کشور جهان رسیده بود همچنان با افزایش تصاعدی بیماران روبرو است.

طبق اعلام سازمان بهداشت جهانی شمار قربانیان ویروس کرونا در هند از 20 هزار و 184 نفر شده است و کمبود تجهیزات پزشکی و بیمارستان در بسیاری از شهرهای این کشور دیده می شود.

از سوی دیگر مسئولین بهداشتی هند ضمن ابراز نگرانی شدید از افزایش تعداد مبتلایان به کرونا از مردم این کشور خواستند ترددهای غیر ضروری خود را به صفر برسانند.

همچنین وزارت بهداشت هند پلاسما تراپی را یکی از روشهای موثر برای جلوگیری از مرگ مبتلایان به کرونا دانسته و از استفاده گسترده از آن در بیمارستان های دهلی نو خبر داده است.

ساخت بیمارستان های سیار و صحرایی از دیگر پروژه هایی است که به دلیل کمبود فضای بیمارستان ها در هند شروع شده و بیمارستان های چند هزار تخت خوابه صحرایی در شهرهای بزرگ این کشور ساخته شده اند.

با افزایش شمار مبتلایان به کرونا برخی محافل خبری از احتمال شروع مجدد قرنطینه در هند خبر داده بودند ولی مسئولین برخی مناطق مانند بنگالورو اعلام کرده اند: به هیچ عنوان حاضر به شروع مجدد قرنطینه نیستند.

مسئولین راه هند نیز از لغو سرویس حمل و نقل ریلی تا 5 روز آینده خبر دادند با این حال رفت و آمد های هوایی میان شهرهای مختلف هند در جریان است.

به نظر می رسد فشار زیاد مسائل اقتصادی باعث شده تا دولت نتواند تصمیم ثابتی و مشخصی در خصوص شروع مجدد قرنطینه یا عدم شروع آن بگیرد.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 834

به "آمار مبتلایان به ویروس کرونا در هند 721 هزار نفر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمار مبتلایان به ویروس کرونا در هند 721 هزار نفر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید