اولین محموله سامانه اس 400 تا انتها سال به هند تحویل داده می گردد

به گزارش دنیای راه راه، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، نیکلای کوداشف سفیر روسیه در هند اظهار داشت که همه گیری ویروس کرونا تاثیری بر توافق دو کشور برای فروش سامانه اس -400 ندارد و اولین محموله این سامانه تا قبل از انتها امسال تحویل دهلی نو می گردد.

اولین محموله سامانه اس 400 تا انتها سال به هند تحویل داده می گردد

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ارزان ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

این دیپلمات روس در یک سخنرانی در دهلی نو اظهار داشت: ما شاهد هیچ تغییری (در قرارداد فروش اس -400 بین روسیه و هند) نیستیم و رهبری هند تعهد خودش را به این توافقات تایید نموده است.

هند و روسیه ماه اکتبر 2018 بر سر قرارداد فروش پنج سامانه پدافندی هوایی اس -400 توافق کردند. طبق این توافق، قرار است آخرین سامانه تا نیمه اول سال 2025 به دهلی نو تحویل داده گردد.

سفیر روسیه در هند اظهار داشت، طبق جدول زمانی قبلی توافق شده بین دو کشور، اولین محموله اس -400 تا انتها امسال میلادی به دهلی نو تحویل داده می گردد و همه گیری ویروس کرونا تاثیری بر اجرای توافق دو کشور نخواهد داشت.

ارزش پولی توافق هند و روسیه برای فروش سامانه پدافند اس -400، بیش از پنج میلیارد دلار اعلام شده است.

تصمیم هند برای خرید اس -400 روسیه با مخالفت های آمریکا روبرو شده و مقام های مختلف واشنگتن از زمان امضای این توافق، حتی دهلی نو را به تحریم تهدید کردند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 تیر 1400 بروزرسانی: 19 تیر 1400 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 1422

به "اولین محموله سامانه اس 400 تا انتها سال به هند تحویل داده می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین محموله سامانه اس 400 تا انتها سال به هند تحویل داده می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید