اختصاص غرفه رایگان به ایران در نمایشگاه کتاب تورنتو

به گزارش دنیای راه راه، خبرنگاران: رئیس غرفه ایران در نمایشگاه کتاب فرانکفورت از اختصاص غرفه ای رایگان به ایران در نمایشگاه کتاب تورنتو اطلاع داد و گفت: این نمایشگاه در آذر ماه امسال برگزار می گردد.

اختصاص غرفه رایگان به ایران در نمایشگاه کتاب تورنتو

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران به نمایشگاه کتاب فرانکفورت، مجموعه ای از 14 ناشر هندی با حضور در غرفه ایران در شصت و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب فرانکفورت و دیدار با رئیس موسسه نمایشگاه های فرهنگی خواهان حضور در نمایشگاه کتاب تهران شدند.

امیرمسعود شهرام نیا رئیس موسسه نمایشگاه های فرهنگی با اعلام این خبر از اختصاص غرفه ای رایگان به ایران در نمایشگاه کتاب تورنتو اطلاع داد و گفت: انجمن دوستی ایران و کانادا مذاکرات خود برای اختصاص غرفه رایگان به ایران را نهایی نموده است.

وی گفت: نمایشگاه کتاب کانادا آذر ماه امسال در تورنتو برگزار می گردد و ایران به احتمال بسیار در این نمایشگاه حضور خواهد داشت.

شهرام نیا هم چنین از قرار دیدار خود در روز شنبه با یورگن باس رئیس نمایشگاه کتاب فرانکفورت اطلاع داد و گفت: از دفتر آقای باس با ما تماس گرفته شده و علت دیدار را جویا شدند ، ما نیز در جواب اعلام کردیم که مهمترین محور بحث ما میهمان ویژه شدن ایران در این نمایشگاه در سال 2018 است.

وی گفت: اورسلا وولف رئیس بخش خاورمیانه نمایشگاه کتاب نیز پیگیر این قرار دیدار است و به احتمال بسیار ایران به زودی میهمان ویژه این نمایشگاه خواهد شد.

شهرام نیا در سرانجام از حضور 70 نویسنده دنیا در ایام نمایشگاه کتاب فرانکفورت در آلمان اطلاع داد و گفت: روزانه چندین نویسنده از سراسر دنیا به نمایشگاه کتاب فرانکفورت آمده و در جهت رونق مالی صنعت نشر کوشش می نمایند.

منبع: تسنیم
انتشار: 18 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 423

به "اختصاص غرفه رایگان به ایران در نمایشگاه کتاب تورنتو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص غرفه رایگان به ایران در نمایشگاه کتاب تورنتو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید