اختصاص 43 هزار و 775 واحد مسکونی به فرهنگیان

به گزارش دنیای راه راه، خبرگزاری خبرنگاران- وزیر آموزش و پرورش گفت: 43 هزار و 775 واحد مسکونی برای فرهنگیان خشت گذاری می شوند.

اختصاص 43 هزار و 775 واحد مسکونی به فرهنگیان

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، محسن حاجی میرزایی در آیین بهره برداری از طرح های ملی وزارت راه و شهرسازی اضافه کرد: در ابتدا به رئیس جمهور راه اندازی طرح پنجشنبه ها را تبریک می گویم زیرا این طرح در شرایط کنونی که جنگ تمام عیار مالی امریکا و توسعه تحریم های بی سابقه و کرونا و محدودیت های ناشی از آن را داریم رویداد بزرگی است که آیندگان درباره آن بیشتر خواهند گفت.

وی ادامه داد: درباره توسعه خدمات رفاهی برای فرهنگیان کار مشترکی را با وزارت راه و شهرسازی انجام داده ایم و فراخوانی به همه فرهنگیان شاغل و بازنشسته دادیم و گفتیم که هر کسی که خانه ندارد ثبت نام کند، شرط آن هم این بود که پیشتر از طرح های وزارت راه و شهرسازی استفاده نکرده باشد. 310 هزار نفر ثبت نام کردند و از میان آنها 75 هزار تأیید شدند. از این میان 43 هزار و 775 واحد مسکونی امروز خشت گذاری می شوند.

وی اضافه کرد: اولویت هم با زنان سرپرست خانوار زوج های فرهنگی و افرادی که بیش از 20 سال سابقه دارند است. این طرح در 18 استان و 66 شهرستان اجرا می گردد،

پیمانکار آنها هم مشخص شده است.

آقای حاجی میرزایی گفت: فرهنگیان، نیازمند آورده اولیه هستند که برای حل این مشکل با همکاری با بانک ملی ایران، 4 هزار میلیارد تومان اعتبار 12 درصدی با بهره کم در نظر گرفته شده است که در اختیار فرهنگیان مشمول قرار می گیرد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 4 آذر 1399 بروزرسانی: 4 آذر 1399 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 999

به "اختصاص 43 هزار و 775 واحد مسکونی به فرهنگیان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص 43 هزار و 775 واحد مسکونی به فرهنگیان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید