تور چین: بازی چینی Honor of Kings: World معرفی گردید؛ یک نقش آفرینی باشکوه و زیبا

به گزارش دنیای راه راه، اگرچه عادت داشتیم که صنعت بازی های ویدیویی را در چین بیشتر به سبب بازی های موبایلی یا حتی بازی های آنلاین چندنفره بشناسیم اما به نظر می رسد که در این چند سال اخیر شاهد رشد عظیمی در زمینه بازی های تراز اول (AAA) چینی هستیم که از نظر بصری زیبایی و گرافیک فوق العاده ای هم دارند و قرار است میزبان کنسول های خانگی و کامپیوترهای شخصی شوند. بازی Honor of Kings: World جدیدترین کوشش در این زمینه است.

تور چین: بازی چینی Honor of Kings: World معرفی گردید؛ یک نقش آفرینی باشکوه و زیبا

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به تازگی شرکت تنسنت گیمز و استودیو TiMi Studio Group از بازی اکشن نقش آفرینی دنیا آزاد Honor of Kings: World رونمایی کردند. این بازی بر اساس بازی موبایلی معروف و پرطرفدار Honor of Kings در چین ساخته شده است. اگرچه پلتفرم ها و تاریخ عرضه این اثر اعلام نشده، اما طبق اطلاعات فعلی به نظر می رسد قرار است که این اثر برای پلتفرم های مختلف حال حاضر در سراسر دنیا عرضه گردد.

این شرکت بعلاوه اعلام نموده است که برای توسعه این بازی با سیکسین لیو (Liu Cixin)، نویسنده معروف آثار علمی-تخیلی، همکاری نموده است. او که نویسنده کتاب های معروفی همانند سه جرم کیهانی و جنگل تاریک است، قرار است درک منحصر به فردش از فرهنگ و زیبایی شناسی چینی را به بازی Honor of Kings: World بیاورد.

نام Honor of Kings برای بازیکنان موبایل در چین بسیار شناخته شده است. در واقع، این یکی از آن آثار بسیار محبوب و پرطرفداری است که در بسیاری از نقاط دیگر دنیا کمتر از آن شنیده ایم. این بازی موبا (MOBA) که در نوامبر 2015 برای اندروید و iOS در چین منتشر شده، در واقع چیزی شبیه به یک کلون از بازی معروف لیگ آو لجندز می ماند. طبق گفته های استودیو TiMi Studio Group، این اولین اثری است که در دنیا به میانگین 100 میلیون بازیکن فعال در روز دست پیدا نموده است و یکی از پردرآمدترین بازی های دنیا در کل تاریخ است.

سرنوشت این بازی در این چند سال اخیر جالب بوده است. اثری که به عنوان یک کلون از لیگ آو لجندز روی گوشی های موبایل معروف شد و به یک عنوان بسیار پرطرفدار تبدیل شد و اکنون راه خود را در قالب یک بازی تراز اول به پلتفرم های مختلف پیدا خواهد نمود. گرافیک و جلوه های بصری تریلر پخش شده خارق العاده است و حتی می تواند ما را به شک بیندازد که آیا واقع اثر نهایی هم قرار است از نظر بصری به این مقدار زیبا و روان باشد؟ البته شاید ساختار کلی بازی چندان هم نو نباشد و شباهت به آثاری همانند مانستر هانتر در آن دیده گردد اما جزئیات بصری و الهام از فرهنگ های چینی آن را منحصر به فرد نموده است.

البته، این بازی نو اکشن نقش آفرینی تنها برنامه TiMi Studio Group برای توسعه Honor of Kings نیست، بلکه آن ها برنامه هایی برای خلق یک بازی مبارزه ای هم در سر دارند.

این تنها بازی چینی نیست که اخیراً گیمرها را شگفت زده نموده است. چندی پیش نمایش بازی Black Myth: Wu Kong بار دیگر تحسین بازیکنان را برانگیخت. معین نیست این آثار چینی چه هنگامی عرضه شوند یا اینکه نتیجه نهایی این آثار چه گردد اما این را می توانیم گفت که حداقل تریلر آن ها نسل نهم را زودتر از بسیاری از دیگر آثار به ما معرفی نموده اند.

در ادامه می توانید تریلر معرفی بازی Honor of Kings: World را ببینید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 1610

به "تور چین: بازی چینی Honor of Kings: World معرفی گردید؛ یک نقش آفرینی باشکوه و زیبا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور چین: بازی چینی Honor of Kings: World معرفی گردید؛ یک نقش آفرینی باشکوه و زیبا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید