بهانه تراشی آمریکا و اروپا برای افزایش تعداد نیروهای خود در عراق

به گزارش دنیای راه راه، به گزارش خبرنگاران به نقل از المعلومه، عباس الزاملی یکی از نمایندگان ائتلاف الفتح در مجلس عراق بیان کرد که آمریکا و کشورهای اروپایی نمی خواهند عراق استقلال سیاسی، امنیتی و نظامی داشته باشد.

بهانه تراشی آمریکا و اروپا برای افزایش تعداد نیروهای خود در عراق

با ما سفر کنید و با ارزانترین تور اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

وی اضافه کرد: این کشورها برای افزایش تعداد نیروهای ناتو در خاک عراق بهانه تراشی می نمایند.

الزاملی تاکید نمود: شرایط کنونی عراق و اوضاع این کشور تحمل تنش های جدید به ویژه در بحث حضور نظامیان خارجی و افزایش تعداد نیروهای ناتو را ندارد.

وی گفت: آمریکا و کشورهای اروپایی از استقلال عراق در زمینه های سیاسی، امنیتی و نظامی ناراحت هستند. آنها نمی خواهند کشور ما از حضور نیروهای خارجی بی احتیاج گردد.

الزاملی اعلام کرد: حملات موشکی به منطقه سبز بغداد و اربیل بهانه طراحی شده ای برای افزایش تعداد نیروهای ناتو در عراق بود.

این نماینده عراقی چند روز قبل نیز اعلام نموده بود که نظامیان خارجی در این کشور نه تنها نباید افزایش یابند بلکه باید از خاک عراق خارج شوند.

مقامات ناتو بعد از حمله راکتی به مقر نیروهای آمریکایی در اربیل از نیت خود برای افزایش هشت برابری این نیروها در عراق خبر دادند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 فروردین 1400 بروزرسانی: 7 فروردین 1400 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 1245

به "بهانه تراشی آمریکا و اروپا برای افزایش تعداد نیروهای خود در عراق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهانه تراشی آمریکا و اروپا برای افزایش تعداد نیروهای خود در عراق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید