جریمه سنگین و باورنکردنی استفاده از واتساپ!

به گزارش دنیای راه راه، ایسنا نوشت: رگولاتور انگلیس (Ofgem)، غول بانکی آمریکایی مورگان استنلی را پس از این که معامله گران انرژی این بانک برای امور خرید و فروش، از واتس اپ استفاده کردند، 5.4 میلیون پوند جریمه کرد.

جریمه سنگین و باورنکردنی استفاده از واتساپ!

این رگولاتور گفت مورگان استنلی کوتاهی نموده و پیروز نشده است اقدامات معقولی انجام داده و تضمین کند که کارکنانش از راه های ارتباطی استفاده می نمایند که درصورت درخواست اطلاعات در روند یک تحقیقات، بتوانند ارائه شوند.

معامله گرانی که انرژی خرید و فروش می نمایند، از حساب های خصوصی واتس اپ خود استفاده کردند تا درباره تراکنش های انجام شده در فاصله ژانویه سال 2018 تا مارس سال 2020، گفت وگو نمایند. این به معنای آن بوده که مورگان استنلی نتوانسته است این مکالمات را در هنگام درخواست رگولاتور، فراهم کند.

این نخستین جریمه صادره تحت مقررات یکپارچگی و شفافیت بازار انرژی عمده فروشی است. مقررات مذکور، قوانین اتحادیه اروپا بود که پس از بریگزیت، به قانون انگلیس منتقل شد.

آنالیز رگولاتور انگلیس نشان داد هرچند مورگان استنلی اینترنشنال، سیاست هایی داشته که بر اساس آنها، استفاده معامله گران از واتس اپ ممنوع است، اما اقدامات معقول کافی انجام داده تا رعایت این سیاست ها و الزامات مقررات را تضمین کند.

بر اساس گزارش ایندیپندنت، این دیده بان انگلیسی می خواست مورگان استنلی را 7.7 میلیون پوند جریمه کند اما به علت همکاری این بانک آمریکایی، 30 درصد تخفیف در جریمه صادره داد.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 2 شهریور 1402 بروزرسانی: 2 شهریور 1402 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 2008

به "جریمه سنگین و باورنکردنی استفاده از واتساپ!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جریمه سنگین و باورنکردنی استفاده از واتساپ!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید