بهترین بازی های مسابقه ای اندروید در سال 2019 کدامند؟

به گزارش دنیای راه راه، با توجه به بازخورد کاربران اندرویدی از بازی های مسابقه ای موجود در فروشگاه این سیستم عامل، تصمیم گرفتیم بهترین گزینه های ممکن را جمع آوری نموده و در این پست آن ها را به شما معرفی کنیم.

بهترین بازی های مسابقه ای اندروید در سال 2019 کدامند؟
  • Mario Kart Tour

یکی از جدیدترین، بهترین و مهیج ترین بازی هایی که تا کنون در اندروید وجود داشته، بازی ماریو کارت است که امسال به این سیستم عامل راه پیدا کرد. نینتندو این بازی را به صورت رایگان منتشر نموده اما کاربران در صورت تمایل می توانند با اشتراک ماهانه، شخصیت ها و جوایز ویژه ای را برای خود آزاد نمایند.

گیم پلی بازی بسیار مهیج و خشن طراحی شده، یعنی دقیقا همان چیزی که از یک بازی مسابقه ای انتظار داریم. گرافیک سه بعدی، محیط رنگارنگ، صداپیشگان حرفه ای و مجموعه ای از جذاب ترین موسیقی ها باعث شده ماریو کارت تور به یکی از جذاب ترین بازی های اندرویدی سال 2019 بدل گردد.

شما عزیزان در صورت تمایل می توانید این بازی را به وسیله این لینک دانلود کنید.

  • Asphalt 9: Legends

آسفالت 9 آخرین بازی از سری بازی های آسفالت به حساب می آید که هم اکنون در گوشی های اندرویدی در دسترس واقع شده است. این بازی به نسبت نسخه قبل خود پیشرفت های زیادی داشته و با عرضه ماشین های متنوع از برندهای معروف و محبوب جهان از قبیل پورشه، فراری، لامبورگینی و W Motors، به سرعت به یکی از محبوب ترین بازی های موبایلی تبدیل شده است.

این بازی به نسبت سری قبل از نظر گرافیکی نیز بهبودهای زیادی داشته و لذا با یک بازی مسابقه ای بسیار با کیفیت روبرو خواهید شد که محیط اطراف در آن با جزئیات بالایی به نمایش در خواهند آمد و حس و حال یک مسابقه واقعی به کاربر القا خواهد شد.

شما عزیزان می توانید در صورت تمایل این بازی را به وسیله این لینک دانلود کنید.

  • Riptide GP: Renegade

بازی Riptide GP: Renegade یکی از مهیج ترین بازی های مسابقه ای در سبک جت اسکی است که توسط استودیو Vector Unit برای سیستم عامل اندروید طراحی شده. با الگو برداری از بازی هایی چون Jet Moto و یا Wave Race 64، این بازی نیز در بخش کریر، داستان خاص خود را دنبال می نماید. البته کاربر در صورت تمایل می تواند به صورت آفلاین و یا آنلاین با دیگر کاربران بازی مسابقه دهد.

از مشخصه های خوب این بازی می توان به محیط های متنوع و جذاب، گزینه های مختلف برای انتخاب جت اسکی و کاراکترها، گرافیک بسیار خوب، صداگذاری هیجان انگیز و مواردی از این دست اشاره نمود که در کنار هم Riptide GP: Renegade را به یکی از بهترین بازی های مسابقه ای اندروید بدل نموده اند.

هوش مصنوعی این بازی بسیار هوشمند طراحی شده و لذا به هیچ عنوان جهت ساده ای برای عبور از موانع و چالش های پیش رو نخواهید داشت. گفتنی است که برای اجرای این بازی احتیاج به یک گوشی هوشمند قدرتمند خواهید داشت تا بتوانید به بهترین شکل ممکن این بازی را تجربه کنید.

(توجه داشته باشید که این بازی رایگان نیست و باید مبلغی حدودا 3 پوند (3.33 دلار) را برای دانلود آن پرداخت کنید.)

شما عزیزان می توانید در صورت تمایل این بازی را به وسیله این لینک دانلود کنید.

  • #Drive

یکی دیگر از بازی های مهیج اندروید، Drive نام دارد. یک بازی فوق العاده اعتیاد آور از استودیو Pixel Perfect Dude که خوشبختانه به صورت رایگان نیز در دسترس واقع شده است. سیستم کنترل این بازی کاملا ساده طراحی شده و تنها با لمس نمایشگر می توانید با نهایت سرعت در جاده های این بازی رانندگی کنید.

در این بازی 29 وسیله نقلیه جذاب با سرعت ها و قابلیت های متنوع وجود دارد که برای در اختیار داشتن آن ها، باید مهارت بسیار بالایی در رانندگی در این بازی کسب کنید تا بتوانید تمامی درپوش ها را در جهت خود کسب کنید. توجه داشته باشید که مدیریت مصرف سوخت در این بازی بسیار اهمیت دارد چرا که با تمام شدن سوخت، بازی را می بازید!

یکی دیگر از جذابیت های این بازی، محیط آن است؛ شما با انتخاب هر ماشین، می توانید در سه نوع جاده کوهستانی، جنگلی و بیابانی در 5 شهر مختلف در هر جهت به رانندگی بی سرانجام خود ادامه دهید و به ثبت رکوردهای جدید مشغول شوید.

این بازی به صورت رایگان برای دانلود در دسترس واقع شده است اما حاوی تبلیغات درون برنامه ای است. لذا کاربر با پرداخت مبلغی تنها برای یک بار، می توانید برای همواره بازی را بدون تبلیغات در اختیار داشته باشد.

شما عزیزان می توانید در صورت تمایل این بازی را به وسیله این لینک دانلود کنید.

  • Horizon Chase - World Tour

Horizon Chase یک بازی فوق العاده جذاب و خاطره انگیز سیستم عامل اندروید به حساب می آید که یادآور اتومبیل رانی دهه 80 میلادی است و هواداران بسیار زیادی نیز دارد. بازی اگرچه گرافیک بالایی ندارد، اما همان گرافیک 16 بیتی به خوبی توانست Horizon Chase را به یکی از محبوب ترین بازی های مسابقه ای اندروید بدل کند.

در این بازی کاربر در بیش از 32 شهر مختلف گشت و گذار خواهد نمود و بیش از 70 قطعه موسیقی نیز سراسر بازی اجرا خواهد شد که حس بسیار خوبی را برای کاربران حین انجام بازی به ارمغان خواهد آورد. بازی به این صورت است که شما در پشت 20 ماشین دیگر قرار می گیرید و باید تا انتهای جهت، با پشت سر گذاشتن موانع مختلف، رتبه اول را کسب کنید.

اگر به بردن ادامه دهید، می توانید همه 16 اتومبیل موجود در این بازی را آزاد نموده و تجربه استفاده از تمام آن ها را داشته باشید. این بازی برای دانلود رایگان است اما برای دریافت نسخه کامل بازی با تمام جهتها، باید حدودا 1 دلار پرداخت کنید.

شما عزیزان می توانید در صورت تمایل این بازی را به وسیله این لینک دانلود کنید.

  • Repulze

Repulze یکی دیگر از بازی های مهیج اندروید است که ثابت نموده برای تجربه یک بازی مسابقه ای هیجان انگیز و به یادماندنی، احتیاجی به چرخ نخواهد بود! به عبارتی در این بازی، کاربر یک بازی مسابقه ای را با یک وسیله نقلیه سفینه مانند تجربه خواهد نمود که در نوع خود می تواند جالب باشد. به خصوص اینکه این شکل از مسابقه با دیگر بازی های مسابقه ای تا حد زیادی متفاوت است!

از خصوصیات جذاب این بازی می توان به گرافیک فوق العاده، صحنه های جذاب و تماشایی، موسیقی های مهیج و سیستم کنترل آسان آن اشاره نمود که توانستند Repulze را به یکی از جذاب ترین بازی های مسابقه ای بدل نمایند. توجه داشته باشید که این بازی به قیمت حدودا 1.60 پوند (1.77 دلار) در دسترس واقع شده است.

شما عزیزان می توانید در صورت تمایل این بازی را به وسیله این لینک دانلود کنید.

  • Colin McRae Rally

Colin McRae Rally یکی از بازی های گرافیکی و مهیج اندروید است که برای لذت بردن از آن، کاربر باید مهارت بسیار بالایی در راهنمایی ماشین ها خصوصا در پیچ و خم های جاده داشته باشد. این بازی از لحاظ تنوع ماشین نیز بسیار غنی است و کاربر با تعداد زیادی از ماشین های لوکس و زیبا روبرو خواهد شد که رانندگی با هریک از آن ها لذت بسیار زیادی خواهد داشت.

محیط بازی به لطف گرافیک بالای آن بسیار واقعی و جذاب طراحی شده است. همچنین صداگذاری جذاب بازی، حالت های متنوع مسابقه، اتومبیل های گوناگون، کنترل آسان ماشین به دور از پیچیدگی اما در عین حال حرفه ای باعث شده اند Colin McRae Rally به یکی از جذاب ترین بازی هایی تبدیل گردد که سیستم عامل اندروید تا کنون به خود دیده.

یکی از نقاط ضعف های این بازی، مدت زمان طولانی برای بارگذاری آن است. اما این موضوع ابدا نتوانسته از جذابیت بالای این بازی کم کند و همچنان Colin McRae Rally را باید یکی از بهترین بازی های سبک مسابقه ای در اندروید دانست.

شما عزیزان می توانید در صورت تمایل این بازی را به وسیله این لینک دانلود کنید.

  • Thumb Drift - Furious Racing

Thumb Drift یکی از محدود بازی های مسابقه ای است که در آن کاربر می تواند با یک انگشت بازی کند و لذت ببرد. با برخورداری از گرافیک جالب و محیطی جذاب، Thumb Drift کاربر را در فضایی مهیج قرار می دهد که در آن هدف از ماشین سواری، دریفت و پشت سر گذاشتن پیچ و خم های خطرناک است.

در این بازی بیش از 70 نوع ماشین مختلف وجود دارد که می توانید با خرید درون برنامه ای آن ها را آزاد کنید. همچنین می توانید با جمع آوری سکه نیز به ماشین های دلخواه خود دسترسی داشته باشید که طبیعتا کمی زمان بر خواهد بود. این بازی به صورت رایگان برای کاربران اندروید در دسترس است.

شما عزیزان می توانید در صورت تمایل این بازی را به وسیله این لینک دانلود کنید.

  • Real Racing 3

اگر علاقه مند به بازی های مسابقه ای گرافیکی هستید، قطعا Real Racing 3 یکی از گزینه هایی خواهد بود که باید آن را مد نظر داشته باشید. این بازی که توسط شرکت نام آشنای الکترونیک آرتز موبایل (EA Mobile) طراحی شده، مسلما یکی از بهترین تجربه های ماشین سواری مسابقه ای را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

این بازی را می توان بدون شک بهترین بازی مسابقه ای اندروید دانست که تا کنون بالغ بر 500 میلیون بار دانلود شده است! گرافیک خیره نماینده، محیط های فوق العاده جذاب، برگذاری مسابقات آنلاین و چند نفره، امکان بازی با دوستان به صورت مولتی پلیر، حضور اکثر برندهای معروف سازنده اتومبیل در بازی از قبیل پورشه، لامبورگینی بوگاتی آئودی و …، چالش های سخت و بسیاری از موارد دیگر، این بازی را به یکی از محبوب ترین بازی هایی تبدیل نموده که می توان گفت نظیر آن در اندروید وجود ندارد.

کاربران می بایستی با انجام مسابقات متعدد، شرایط لازم را جهت آزادسازی ماشین های دیگر و یا ارتقا آن ها بدست آورند تا بتوانند مسابقات دیگر را با پیروزیت پشت سر بگذارند. به خاطر داشته باشید که از ماشین خود به خوبی محافظت کنید. چراکه هزینه های تعمیر می تواند برایتان دردسر ساز باشد! این بازی در سیستم عامل اندروید به صورت رایگان در دسترس واقع شده است.

شما عزیزان می توانید در صورت تمایل این بازی را به وسیله این لینک دانلود کنید.

  • Fast & Furious Legacy

همانطور که از اسم بازی پیداست، Fast & Furious Legacy بر اساس فیلم معروفی با همین نام ساخته شده که از مراحل و ماموریت های متنوع و مختلفی نیز برخوردار است. کاربر می بایستی تمام سعی خود را در جهت پیروزی در مسابقات انجام دهد تا بتواند با ارتقا ماشین خود، مسابقات دیگر را در طول داستان بازی با پیروزیت پشت سر بگذارد.

کاربر در این بازی با تنوع بالای ماشین ها روبرو خواهد شد و می تواند در شهرهای بزرگ و زیبایی چون توکیو، لوس آنجلس، میامی و … به مسابقه بپردازد. همچنین امکان شرکت در مسابقات آنلاین نیز در این بازی وجود دارد تا Fast & Furious Legacy بیش از پیش به یک بازی مهیج و اعتیاد آور در سبک مسابقه بدل گردد. نکته جالب بازی، حضور اکثر شخصیت های فیلم Fast & Furious در آن است. این بازی به صورت رایگان در دسترس کاربران اندروید واقع شده است.

شما عزیزان می توانید در صورت تمایل این بازی را به وسیله این لینک دانلود کنید.

  • Death Rally

فیلم مکس دیوانه (Mad Max) را با آن ماشین های جنگی هیجان انگیز به خاطر دارید؟ Death Rally تقریبا تجربه رانندگی چنین ماشین هایی را برایتان به ارمغان خواهد آورد. در طول مسابقه که بیشتر شبیه به یک میدان جنگ است، کاربر می بایستی رقیبان خود را یکی پس از دیگری از پیش روی بردارد تا پیروز گردد.

نکته مثبت در خصوص این بازی این است که حتی اگر مقام اول را کسب نکنید، می توانید با تمام پول هایی که از نابود کردن حریفان خود بدست آورده اید مسابقه را سرانجام دهید و ماشین خود را برای نبردهای پیش رو مجهزتر کنید. این بازی به صورت رایگان در دسترس کاربران اندرویدی واقع شده است.

شما عزیزان می توانید در صورت تمایل این بازی را به وسیله این لینک دانلود کنید.

  • CSR Racing

همانند دیگر بازی های گرافیکی در سبک مسابقه، CSR Racing نیز می تواند با گرافیک خیره نماینده خود شما را مجذوب خود کند. این بازی را می توان به جرات، یکی از بهترین بازی های مسابقه ای اندروید دانست که می تواند ساعت ها شما را به خود مشغول کند.

در این بازی نیز اکثر برندهای معروف اتومبیل سازی جهان حضور دارند و کاربر با آزاد کردن هر یک از ماشین ها، تجربه متفاوتی از رانندگی خواهد داشت. با پیروزی در مسابقات مختلف کاربر می تواند اقدام به ارتقا و مجهز کردن ماشین خود بپردازد و یا ماشین های جدیدتر را آزاد کند. این بازی به صورت رایگان در دسترس کاربران اندروید واقع شده است.

شما عزیزان می توانید در صورت تمایل این بازی را به وسیله این لینک دانلود کنید.

منبع: androidcentral

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 28 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 154

به "بهترین بازی های مسابقه ای اندروید در سال 2019 کدامند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین بازی های مسابقه ای اندروید در سال 2019 کدامند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید