ترامپ: اعتراضی به ارسال کالای پزشکی به ایران ندارم!

به گزارش دنیای راه راه، به گزارش خبرنگاران به نقل از فایننشال تایمز، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در یکی از تازه ترین ادعاهای خود گفته مانعی برای ارسال کالاهای پزشکی به ایران نمی بیند.

ترامپ: اعتراضی به ارسال کالای پزشکی به ایران ندارم!

وی که دست و پاگیرترین تحریم های مالی را علیه ایران اعمال نموده و حتی در شرایط شیوع کرونا نیز حاضر به چشم پوشی از آنها نیست؛ مدعی شد: اینکه اروپایی ها در حال ارسال کالاهای پزشکی به ایران هستند؛ او را آزرده خاطر نمی نماید.

این در حالی است که کمی پیشتر نیز مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا بار دیگر در اظهاراتی عوام فریبانه و در حالی که اغلب کارشناسان خواهان لغو تحریم های ضدایرانی در شرایطی هستند که این کشور با کرونا دست و پنجه نرم می نماید؛ مدعی شد: تحریم ها مانع از ارسال یاری های بشردوستانه به ایران نمی گردد.

وی همچنین بار دیگر ژست یاری به ایران را به خود گرفت و مدعی شد: از همان روز نخست شیوع کرونا در ایران، به آنها پیشنهاد یاری بشردوستانه دادیم.

ادعاهای بی اساس ترامپ و وزیر خارجه دولت واشنگتن در حالی مطرح می گردد که از شروع همه گیری کووید 19، کشورهایی نظیر چین، روسیه و پاکستان به دفعات، آمریکا را از بابت لجاجت در اعمال تحریم های یکجانبه مورد سرزنش قرار داده اند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 646

به "ترامپ: اعتراضی به ارسال کالای پزشکی به ایران ندارم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: اعتراضی به ارسال کالای پزشکی به ایران ندارم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید