حمایت بیشتر از گروه های آسیب پذیر در حوزه صنایع دستی تهران

به گزارش دنیای راه راه، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران گفت: سیاست معاونت صنایع دستی استان تهران در سال 98 باید بر محور حمایت بیشتر از گروه های آسیب پذیر فعال در حوزه صنایع دستی نظیر بانوان سرپرست خانوار و افراد دارای معلولیت برنامه ریزی و اجرایی گردد.

حمایت بیشتر از گروه های آسیب پذیر در حوزه صنایع دستی تهران

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران، پرهام جانفشان مدیر کل میراث فرهنگی این استان، افراد دارای معلولیت و بانوان شاغل در حوزه تولیدات هنرهای سنتی را سرمایه های ارزشمند دانست که احتیاج به توجه بیشتری از سوی متولیان بخش دولتی دارند.

جانفشان با اعلام این که اشتغال پایدار برای گروه های آسیب پذیر می تواند شرایط بهتری را برای زندگی این افراد فراهم کند گفت: با حضور هنرمندان دارای معلولیت و زنان سرپرست خانوار در نمایشگاه ها و جشنواره های صنایع دستی می توان شرایط بهتری را برای اشتغال پایدار گروه های خاص هنری فراهم کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران از هموطنان خواست بخشی از خرید محصولات هنری خود را اختصاص به فروشگاه های انجمن های حمایتی از افراد دارای معلولیت قرار دهند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 11 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 4

به "حمایت بیشتر از گروه های آسیب پذیر در حوزه صنایع دستی تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت بیشتر از گروه های آسیب پذیر در حوزه صنایع دستی تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید