خبرنگاران فرماندار ابرکوه منصوب شد

به گزارش دنیای راه راه، یزد - خبرنگاران - عبدالرضا رحمانی فضلی وزیرکشور به پیشنهاد محمدعلی طالبی استاندار یزد ، در حکمی محمدحسین امامی میبدی را به مدت چهار سال به سمت فرماندار ابرکوه منصوب کرد.

خبرنگاران فرماندار ابرکوه منصوب شد

امامی در سال 1385 نیز فرماندار ابرکوه بود.

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در حکم روز سه شنبه وزیرکشور آمده است : امید است با اتکال به خدا و در چارچوب وظایف در راستای تحقق اهداف و نظام جمهوری اسلامی ایران و سیاست های دولت تدبیر و امید و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای پیروز و موید باشید.

امامی میبدی پانزدهم دی ماه 1399با ابلاغ محمدعلی طالبی استاندار یزد به سمت سرپرست فرمانداری ابرکوه منصوب شد.

وی دانش آموخته فوق لیسانس جغرافیا و برنامه ریزی شهری است و 27 سال سابقه خدمت در دستگاه های دولتی وزرات کشور را دارد ، کارشناس دفتر برنامه ریزی و امور اقتصادی استانداری ، معاون فرماندار و فرماندار سابق ابرکوه و نیز مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراها را در پرونده کاری خود دارد.

به گزارش خبرنگار خبرنگاران ، ابرکوه تا قبل از آذر1366 جزو استان فارس بود که با تصویب هیات وزیران در فروردین سال 1367 رسما به استان یزد ملحق شد.

حبیب اله بیطرف استاندار وقت یزد در حکمی پس از الحاق بخش ابرکوه به شهرستان تفت ، حسین علی فلاح را به عنوان نخستین بخشدار ابرکوه منصوب کرد.

انتصاب دهمین فرماندار شهرستان ابرکوه

در پی درخواست مردم و پیگیری های مسوولان استان یزد ، ابرکوه در سال 1373 رسما از سوی وزارت کشور به شهرستان ارتقا یافت و محمدرضا شکوهی بافقی به عنوان نخستین فرماندار ابرکوه منصوب شد.

پس از شکوهی ، احمد صلواتی اردکانی در سال 1376 ، سید مسعود عظیمی ابرقویی در سال 1380 و محمدحسین امامی میبدی در سال 1385 به عنوان فرماندار ابرکوه انتخاب شد،

از دیگر فرمانداران ابرکوه می توان به محمد عادل ، اسماعیل برزگر ابرقویی ،سید نبی رسولی ،محمد محامدی (سرپرست فرمانداری) و محمد کاظمی نسب نام برد که در دی ماه 1399به علت بیماری استعفا کرد که مورد موافقت قرار گرفت.

شهرستان ابرکوه دارای 2 بخش مرکزی و بهمن و 2شهر ابرکوه و مهردشت و درارای چهار دهستان و 34 روستا با 55 هزار نفر جمعیت در 140 کیلومتری جنوب غربی شهر یزد واقع شده است.

استان یزد با یک میلیون و 200 هزار نفر جمعیت 10 شهرستان دارد که 87 درصد در 24 شهر وبقیه در روستاها و آبادی ها زندگی می کنند.

منبع: ایرنا
انتشار: 11 فروردین 1400 بروزرسانی: 11 فروردین 1400 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 1250

به "خبرنگاران فرماندار ابرکوه منصوب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فرماندار ابرکوه منصوب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید