خبرنگاران منابع بانکی کردستان بیش از 39 درصد رشد یافت

به گزارش دنیای راه راه، سنندج - خبرنگاران - معاون هماهنگی امور مالی و توسعە منابع استاندار کردستان گفت: منابع بانکی استان در سال گذشته 39.04 درصد رشد داشت که نشان از عملکرد مناسب بانک ها در این زمینه بوده است.

خبرنگاران منابع بانکی کردستان بیش از 39 درصد رشد یافت

خالد جعفری شامگاه چهارشنبه در جلسه کارگروه تسهیل و برطرف موانع فراوری کردستان گفت: مصارف بانکی استان هم در سال گذشته 38.04 درصد بودە است که باید کوشش کنیم با پرداخت تسهیلات بیستر بە واحدهای فراوریی درصد رشد مصارف افزایش پیدا کند.

وی اضافه کرد: با کوشش بانک ها و اعتماد مردم منابع استان در سال 97 نسبت بە سال قبل از آن افزایش پیدا کردە است کە این مسئلە حاصل پرداخت سرمایە در گردش و تسهیلات متعدد از منابع مختلف بودە است.

معاون هماهنگی امور مالی و توسعە منابع استاندار کردستان بە فرایند مثبت باز پرداخت تسهیلات از جانب وام گیرندگان کردستانی نیز اشارە کرد و گفت: طبق آمارهای موجود درصد ریسک استان بە نسبت سایر استانهای کشور بهتر بودە است و بە عبارتی کردستانی ها افراد خوش حساب تری بە شمار می فرایند.

جعفری بە اهمیت تحقق عملی شعار سال اشارە کرد و گفت: کوشش همە مدیران دستگاه های اجرایی و بانک ها باید متمڕکز بر افزایش فراوری و اشتغال آفرینی باشد.

وی خواهان یاری دستگاه های مختلف برای برطرف مسائل حوزه اشتغال شد و تاکید نمود: اقتصاد کشور از بیماری کرونا تاثیر پذیرفته و باید همت کنیم آثار زیانبار این بیماری بر اقتصاد استان به حداقل برسد.

معاون هماهنگی امور مالی و توسعە منابع استاندار کردستان اجرای مصوبات کارگروه تسهیل و برطرف موانع فراوری برای دستگاه های اجرایی را الزام آور ذکر کرد و اضافه کرد: در صورتی که این مصوبات اجرایی نشود قابلیت پیگیری از سوی دستگاه قضایی را خواهد داشت.

در جلسه کارگروه تسهیل و برطرف موانع فراوری استان کردستان مسائل سه واحد فراوریی از جمله کارخانه آتیلا ارتوپد مورد آنالیز نهاده شد و تصمیمات لازم برای برطرف مسائل این واحدها اتخاذ شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 28 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 680

به "خبرنگاران منابع بانکی کردستان بیش از 39 درصد رشد یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران منابع بانکی کردستان بیش از 39 درصد رشد یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید