دانشگاه آزاد آماده انتقال تجربیات خود به دانشگاه کشور های منطقه است

به گزارش دنیای راه راه، ولایتی گفت: دانشگاه آزاد آمادگی دارد تا پیشرفت های خود را در حوزه های مختلف پزشکی و مهندسی در اختیار دانشگاه کشور های منطقه بگذارد.

دانشگاه آزاد آماده انتقال تجربیات خود به دانشگاه کشور های منطقه است

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات شرایط گرفتن ویزای دانشجویی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش علی اکبر ولایتی رئیس هیئت مؤسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی در حاشیه مراسم معارفه معاون بین الملل و امور دانشجویان غیر ایرانی دانشگاه آزاد اسلامی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر بخش مهمی از دیپلماسی در جهان، دیپلماسی فرهنگی بوده که یک رکن آن دیپلماسی علمی و آموزش علمی در سطح آموزش عالی است.

او اضافه نمود: انتظار این است که جمهوری اسلامی ایران دستاورد های علمی خود را در منطقه و کشور های اسلامی عرضه کند تا اگر کشور ها تمایل داشتند، از تجربیات علمی و آموزشی ایران در حوزه آموزش عالی استفاده نمایند.

  • سازوکار جذب دانشجوی خارجی در دانشگاه آزاد

رئیس هیئت مؤسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی در کابل و بیروت نمونه موفقی از تعامل دانشگاه های ایران و منطقه است، گفت: با همت طهرانچی و حضور آقای بروجردی به عنوان معاون بین الملل و امور دانشجویان غیر ایرانی دانشگاه آزاد اسلامی، کار توسعه آموزش عالی در کشور های اسلامی در صورتی که مورد درخواست آن ها باشد، باید توسعه پیدا کند.

ولایتی اعلام کرد: دانشگاه آزاد اسلامی آمادگی دارد با توجه به پیشرفت هایی که در حوزه های مختلف پزشکی، مهندسی و علوم تجربی دارد، تجربیات در اختیار دانشگاه های کشور های دیگر بگذارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 12 مهر 1399 بروزرسانی: 12 مهر 1399 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 888

به "دانشگاه آزاد آماده انتقال تجربیات خود به دانشگاه کشور های منطقه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه آزاد آماده انتقال تجربیات خود به دانشگاه کشور های منطقه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید