درخواست اقتصاد اروپا برای کاهش تحریم ها علیه روسیه

به گزارش دنیای راه راه، رئیس اتاق های بازرگانی اروپا در آستانه برگزاری نشست حل بحران اوکراین در پاریس خواهان کاهش تحریم های مالی علیه روسیه شد.

درخواست اقتصاد اروپا برای کاهش تحریم ها علیه روسیه

برای سفر به تور اروپا با بهترین کارشناسان مشورت کرده و بهترین برنامه سفر را انتخاب کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از روزنامه دی ولت آلمان، امروز (دوشنبه) قراراست یک نشست چهارجانبه با حضور رهبران فرانسه، آلمان، روسیه و اوکراین برای حل بحران اوکراین در پاریس برگزار گردد.

در آستانه برگزاری این نشست اتاق های بازرگانی اروپا (یورو چمبرز) خواهان کاهش تحریم های اتحادیه اروپا علیه روسیه شد. این انجمن مالی اروپایی که حدود 20 شرکت به آن تعلق دارند خواهان لغو مرحله به مرحله تحریم ها علیه روسیه شد.

کریستوف لایتل، رئیس اتاق های بازرگانی اروپا در تبادل نظریی با روزنامه دی ولت آلمان تاکید نمود که حالا زمان آن است که ما خود را روی امتیازات یک همکاری بین اروپا و روسیه متمرکز کنیم به جای اینکه علیه یکدیگر کار کنیم.

وی تاکید نمود که تحریم های مالی هیچ فایده ای نداشته است. اکنون زمان آن فرا رسیده که تحریم های مالی در هر دو طرف به صورت مرحله به مرحله کاهش یابد. به گفته این مقام مالی اروپا روسیه شریکی است که اروپا باید با آن در زمینه های مالی، سیاسی، فرهنگی و ورزشی در تبادل نظر باقی بماند.

حزب چپ آلمان هم در آستانه برگزاری این نشست خواهان روی آوردن بیشتر به سوی مسکو شده و یکی از نمایندگان بلند پایه این حزب در این باره گفت که بدون در پیش دریافت سیاست تنش زدایی در برابر روسیه یک راه چاره پایدار مناقشات در شرق اوکراین نمی تواند شکل گیرد. به گفته وی یکی از اولین گام ها در این جهت باید لغو تحریم های مالی علیه روسیه باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 دی 1398 بروزرسانی: 11 مهر 1399 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 275

به "درخواست اقتصاد اروپا برای کاهش تحریم ها علیه روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست اقتصاد اروپا برای کاهش تحریم ها علیه روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید