رونالدو سرمایه گذاری نو در ورزش شروع می نماید!

به گزارش دنیای راه راه، ماجراجویی کریستیانو رونالدو در دنیای ورزش حالا به سمت و سوی دیگری رفته و این فوق ستاره میخواهد در کار ساخت و ساز زمین های ورزش پدل - تنیس فعالیت درخور توجهی داشته باشد. موسسه تجاری کریستیانو رونالدو تصمیم گرفته در همکاری با فدراسیون پدل پرتغال، 17 زمین پدل در اویراس شهری نزدیکی لیسبون بسازد. آن طور که در طرح اولیه عنوان شده، این شهر قرار است بزرگترین باشگاه پدل پرتغال را داشته باشد.

رونالدو سرمایه گذاری نو در ورزش شروع می نماید!

این مجموعه با نام شهر پدل قرار است با همکاری موسسه تجاری رونالدو CR7 SA و لوسوفینانسا، یک موسسه پرتغالی دیگر تاسیس گردد. طبق برآوردهای اولیه رقم مورد احتیاج برای راه اندازی این پروژه 5 میلیون یورو ّبرآورد شده. آنطور که رسانه های محلی خبر داده اند طرح تجاری نو رونالدو در زمینی به ابعاد 15هزار متر مربع پیاده می گردد و نیمه اول سال 2024 از آن بهره برداری خواهد شد. فدراسیون پدل پرتغال ابراز امیدواری نموده به محض راه اندازی این مجموعه، شاهد برگزاری بزرگترین رقابت های پدل در این شهر باشند.

ریکاردو اولیویرا، رئیس فدراسیون پدل پرتغال می گوید از اینکه در این برنامه با شخصی مثل کریستیانو رونالدو همکاری می نمایند به خودش می بالد: این پروژه رویایی بود که محقق شده. شریکی بهتر از رونالدو نمی توانستیم پیدا کنیم. او تاجری بزرگ و برترین ورزشکار جهانست. رئیس فدراسیون پدل پرتغال بعلاوه گفته استقبال از این ورزش در این کشور رو به برتری است: تقریبا با قطعیت می توانیم بگوییم این مجموعه بی همتاست. فرایند نو می تواند پرتغال را تبدیل به یکی از قدرت های جهان در این رشته کند.

خود کریستیانو رونالدو هم پیش از این در مسابقات پدل دیده شده. مهمترین آنها رقابت های سنگاپور نام داشت که دوست رونالدو، پیتر لیم، آن را برگزار نموده بود. برای اولین بار خود رونالدو به طور مستقیم درگیر این ورزش می گردد. پدل در زمین 10X20 انجام می گردد. رونالدو فقط در یکی از مجموعه های تجاری فیتنسش در والنسیا یک زمین مختص پدل می بیند. پدل، طبق آمار رسمی پرتغال، قریب به 250 هزار ورزشکار ثبت شده در این کشور دارد.

کریس رونالدو، ستاره این روزهای باشگاه النصر به این ترتیب پس از رستوران های زنجیره ای، مراکز کاشت مو و البته و البته سالن های بدنسازی و ورزشی CR7 FITNESS که بیش از 13 نمایندگی در پرتغال و اسپانیا دارد، تجارت نوی را هم تجربه خواهد نمود.

منبع:فوتبال 360

منبع: فرارو
انتشار: 23 شهریور 1402 بروزرسانی: 23 شهریور 1402 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 2015

به "رونالدو سرمایه گذاری نو در ورزش شروع می نماید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونالدو سرمایه گذاری نو در ورزش شروع می نماید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید