ساعت و نحوه فعالیت واحد های صنفی مهاباد مشخص شد

به گزارش دنیای راه راه، ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونای مهاباد در اطلاعیه ای نحوه و ساعت فعالیت واحد های صنفی این شهرستان را اعلام نمود.

ساعت و نحوه فعالیت واحد های صنفی مهاباد مشخص شد

به گزارش خبرنگار از ، برابر مصوبات ستاد پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا شهرستان مهاباد واحد های صنفی زیر اجازه فعالیت (با رعایت دستورالعمل های بهداشتی) را داشته و واحد های دیگر تا 31 فروردین حق فعالیت ندارند.

لیست صنوفی که اجازه فعالیت را دارند به توضیح زیر است:

غذا های آماده صرفا بیرون بر به شرط رعایت پروتکل های بهداشتی (در صورت مشاهده تخلف و رعایت نکردن پروتکل های پیشگیری از ویروس کرونا بدون اخطار قبلی پلمب خواهند شد)

واحد های صنفی ساختمانی (ابزار آلات ساختمانی، کالای برق صنعتی و خانگی) از ساعت 21 لغایت 24 هر شب با رعایت دستورالعمل های بهداشتی مجاز به فعالیت بوده و در صورت فعالیت در ساعت های غیر مقرر بدون اخطار قبلی پلمب می شوند.

واحد های صنفی فعال در شهرک صنفی کاوه بغیر از مشاوران املاک و خودرو با رعایت دستورالعمل های بهداشتی مجاز به فعالیت هستند.

فعالیت ساخت و ساز ساختمانی سطح شهرستان به شرط رعایت کامل پروتکل های بهداشتی پیشگیری از بیماری کرونا ویروس از امروز با نظارت مهندسان ناظر و بازرسان شهرداری و بازرسان مرکز بهداشت مجاز است.

سیستم حمل و نقل درون شهری با یک سوم ظرفیت و با رعایت مسائل حفاظت فردی (استفاده از ماسک، دستکش، مواد ضد عفونی و جدا سازی کابین راننده از مسافر) و حداکثر ظرفیت در هر سرویس تاکسی، دو نفر و سایر وسایل نقلیه عمومی درون شهری شامل ون، اتوبوس و مینی بوس با ایجاد کابین راننده و رعایت دستورالعمل بهداشتی و 50 درصد ظرفیت مسافر مجاز به فعالیت هستند.

در صورت فعالیت و تخلف هرکدام از صنوف پر ریسک از مصوبات ستاد شهرستانی مقابله و پیشگیری بیماری کرونا، ضمن برخورد قانونی به مدت یک ماه محل فعالیت آن ها پلمپ خواهد شد.

ج

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 13 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 649

به "ساعت و نحوه فعالیت واحد های صنفی مهاباد مشخص شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساعت و نحوه فعالیت واحد های صنفی مهاباد مشخص شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید