سرپرست وزارت میراث فرهنگی وارد لارستان شد، ادای احترام دکتر مونسان به مقام شامخ شهیدان

به گزارش دنیای راه راه، سرپرست وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، دقایقی قبل وارد شهرستان لارستان در استان فارس شد.

سرپرست وزارت میراث فرهنگی وارد لارستان شد، ادای احترام دکتر مونسان به مقام شامخ شهیدان

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، دکتر علی اصغر مونسان سرپرست وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، صبح امروز دوشنبه 4 شهریور 98، با استقبال مسئولان استان فارس وارد شهرستان لارستان شد و در بدو ورود به این شهرستان با حضور در گلزار شهدا به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.

دکتر مونسان همچنین با حضور بر مزار امام آدینه فقید شهرستان لارستان و تعدادی از بزرگان و علمای این شهر، یاد این عالم مجاهد را گرامی داشت.

در مراسم استقبال از دکتر مونسان، جمشید جعفر پور نماینده مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی، سید احمد احمدی زاده معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس، جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، مصیب امیری مدیر کل میراث فرهنگی فارس و دیگر مسئولان استانی و محلی حضور داشتند.

سرپرست وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در این سفر یک روزه، از چند مکان تاریخی بازدید و چند پروژه گردشگری را نیز افتتاح می نماید.

بازدید از بازار قیصریه، قلعه اژدها پیکر، باغ نشاط در شهرستان لارستان، بازدید از بازار تاریخی و غارسنگ شکنان جهرم و افتتاح دو پروژه گردشگری از جمله برنامه های سرپرست میراث فرهنگی، گردشگری وصنایع دستی به استان فارس است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 20 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 40

به "سرپرست وزارت میراث فرهنگی وارد لارستان شد، ادای احترام دکتر مونسان به مقام شامخ شهیدان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرپرست وزارت میراث فرهنگی وارد لارستان شد، ادای احترام دکتر مونسان به مقام شامخ شهیدان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید