سفیر تازه ایران در چین رونوشت استوارنامه خود را تقدیم کرد

به گزارش دنیای راه راه، محسن بختیار سفیر تازه ایران در چین امروز رونوشت استوارنامه خود را در پکن تقدیم کرد.

سفیر تازه ایران در چین رونوشت استوارنامه خود را تقدیم کرد

به گزارش خبرنگاران، چانگ هوا، سفیر چین در ایران در توئیتی نوشت: امروز جناب آقای محسن بختیار سفیر نو ایران در چین کپی اعتبارنامه خود را در پکن تسلیم کردند. به ایشان تبریک می گویم و موفقیت مأموریت خود در پکن را برای ایشان آرزومندم.

پیشتر بختیار در آستانه عزیمت به محل ماموریت، با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ملاقات و گزارشی از آخرین شرایط حوزه ماموریت خود ارائه کرد.

امیرعبداللهیان در این ملاقات با اشاره به اهمیت مشارکت جامع راهبردی ایران و چین، بر اجرای همه جانبه برنامه همکاری جامع 25 ساله میان دو کشور تاکید نمود و خواهان پیگیری توافقات همه جانبه سفر رسمی دولتی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران به پکن در بهمن ماه 1401 شد.

وزیر امور خارجه با تاکید بر اولویت دولت سیزدهم در تعمیق روابط با کشورهای آسیایی، لزوم بهره برداری حداکثری از ظرفیت های همه جانبه همکاری با چین بصورت دوجانبه، منطقه ای و بین المللی را یادآور شد.

محسن بختیار پیش از این در سمت های معاون برنامه ریزی و مالی وزیر نیرو، سرپرست معاونت انرژی وزارت نیرو، مدیرکل دفتر توسعه صادرات، مشاور وزیر نیرو در تامین و تجهیز منابع مالی خارجی و مدیرکل دفتر برنامه ریزی تلفیقی و راهبردی وزارت نیرو خدمت نموده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 1 تیر 1402 بروزرسانی: 1 تیر 1402 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 1985

به "سفیر تازه ایران در چین رونوشت استوارنامه خود را تقدیم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفیر تازه ایران در چین رونوشت استوارنامه خود را تقدیم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید