شیائومی روی تلفن هوشمندی با دوربین 144 مگاپیکسلی کار می نماید

به گزارش دنیای راه راه، شرکت چینی شیائومی یکی از اولین شرکت هایی بود که یک دوربین 48 مگاپیکسلی در گوشی ردمی توت 7 قرار داده و این گوشی را با دوربینی خاص وارد بازار کرد. سپس گوشی ردمی نوت 8 پرو را با یک دوربین سلفی 64 مگاپیکسلی معرفی کرد و مدتی بعد نیز با گوشی میت 108 مگاپیکسلی و می نوت 10 مگاپیکسلی و می سی سی 9 پرو پیشگام شد.

شیائومی روی تلفن هوشمندی با دوربین 144 مگاپیکسلی کار می نماید

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، به نظر می رسد اکنون شیائومی نخستین برندی خواهد بود که سنسور تصویر 144 مگاپیکسلی را در یک گوشی معرفی می نماید.

حدس ها حکایت از آن دارند که احتمالا این گوشی باید می s10 پرو یا می سی سی 10 باشد. شیائومی طی فرایند به دست آوردن هرچه بیشتر مگاپیکسل ها و شریک شدن با سامسونگ، فراوری کننده کره ای تلفن همراه دسترسی به این سنسور ها را فراهم کرددر حال حاضر شیائومی تنها شرکتی است که روی یک پروژه 144 مگاپیکسلی کار می نماید.

شرکت چینی شیائومی و بسیاری دیگر از شرکت های چینی علی رغم شیوع کرونا کوشش نموده اند از پس شرایط بر آمده و با موقعیت های سخت رو به رو شوند. افزون بر این ها فرایند فراوری و فروش نسخه های مختلف گوشی خود را (پس از بحران اولیه شیوع گسترده در ووهان) متوقف ننموده اند.

منبع: انتخاب
انتشار: 2 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 627

به "شیائومی روی تلفن هوشمندی با دوربین 144 مگاپیکسلی کار می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیائومی روی تلفن هوشمندی با دوربین 144 مگاپیکسلی کار می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید