غیرحضوری شدن جلسات صحن شورا برای اصحاب رسانه

به گزارش دنیای راه راه، سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: با توجه به اینکه حفظ سلامت اصحاب رسانه به ویژه خبرنگاران شهری که همیشه همراه و همیار ما در انعکاس اخبار شورا بوده اند در اولویت است، تصمیم بر این شد تا به صورت موقت اصحاب رسانه در صحن شورا حضور نداشته باشند.

غیرحضوری شدن جلسات صحن شورا برای اصحاب رسانه

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، علیرضا نادعلی سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به فراگیری سویه کرونا (امیکرون) در مرکز گفت: با توجه به اینکه حفظ سلامت اصحاب رسانه به ویژه خبرنگاران شهری که همیشه همراه و همیار ما در انعکاس اخبار شورا بوده اند در اولویت است، تصمیم بر این شد تا به صورت موقت اصحاب رسانه در صحن شورا حضور نداشته باشند.

از آنجایی که در دوره گذشته نیز شورای شهر تهران حدود یک سال و نیم جلسات را به صورت ترکیبی در جهت حفظ سلامت مدعوین، خبرنگاران و رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می نموده است، زمینه های پخش اخبار و جلسات شورا به صورت آنلاین مهیا است و جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.

به گفته نادعلی دسترسی به کلیه اخبار و جلسات شورای مرکز به وسیله ظرفیت های فضای مجازی، پخش مستقیم از پرتال این شورا به نشانی www.shoratehran.ir و نیز لینک مرتبط در آپارات جهت بهره مندی فراهم است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 فروردین 1401 بروزرسانی: 29 فروردین 1401 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 1740

به "غیرحضوری شدن جلسات صحن شورا برای اصحاب رسانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غیرحضوری شدن جلسات صحن شورا برای اصحاب رسانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید