فعالیت تاسیسات نفتی در خارک عادی است

به گزارش دنیای راه راه، خبرنگاران/بوشهر مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران گفت: در زلزله های امروز (یکشنبه، 26 دی ماه) جزیره خارک هیچ گونه خسارتی به تاسیسات صنعتی شرکت پایانه های نفتی ایران وارد نشده و فعالیت ها و مأموریت ها به طور عادی در حال انجام است.

فعالیت تاسیسات نفتی در خارک عادی است

عباس اسدروز اظهار کرد: امروز (یکشنبه26دی ماه) زمین لرزه هایی با قدرت 4.8 دهم در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت 6:19 و 4.6 دهم ریشتر در ساعت 7:55 و 3.2 ریشتر در ساعت 11:53 جزیره خارک را لرزاند.

به گزارش خبرنگاران به نقل از شرکت پایانه های نفتی ایران، وی با اشاره به عادی بودن شرایط در تاسیسات پایانه نفتی خارک، اظهار کرد: زلزله تا به امروز منجر به خسارت به تاسیسات این پایانه نشده است و فعالیت های جاری در این پایانه به صورت عادی در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران و مدیرارشد شرایط اضطراری منطقه عملیاتی خارک اضافه نمود : از زمان وقوع زلزله ها ، در سریع ترین زمان ممکن کمیته بحران پایانه نفتی خارک با مدیریت رییس پایانه نفتی خارک برگزار شد و با تعامل و هماهنگی که با مسئولین شرکت های نفت فلات قاره و پتروشیمی و دیگر شرکت ها در این جزیره وجود دارند ،کلیه برنامه ها هماهنگ شد و کلیه تاسیسات حیاتی صنعت نفت به صورت مداوم در حال بررسی و رصد است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 فروردین 1401 بروزرسانی: 27 فروردین 1401 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 1738

به "فعالیت تاسیسات نفتی در خارک عادی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت تاسیسات نفتی در خارک عادی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید