تور اروپا ارزان: لزوم اتخاذ راهبرد دفاعی برای مقابله با بحران در مرزهای اروپا

به گزارش دنیای راه راه، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، جوزف بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، روز سه شنبه گفت که استراتژی دفاعی تازه اتحادیه اروپا، باید کشورهای عضو این اتحادیه را برای واکنش به موقعیت هایی مانند بحران مهاجرت کنونی در مرزهای اتحادیه اروپا و بلاروس آماده کند.

تور اروپا ارزان: لزوم اتخاذ راهبرد دفاعی برای مقابله با بحران در مرزهای اروپا

با ما سفر کنید و با تور اروپا ارزان از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

وی که این سخنان را پس از برگزاری نشست وزرای دفاع اتحادیه اروپا مطرح می کرد، گفت: ما باید با تمام ابزارهای ممکن (به بحران ها) پاسخ دهیم و جعبه ابزار ترکیبی که در تدابیر اروپا پیشنهاد می کنیم، برای رویارویی با این نوع موقعیت ها بسیار مناسب خواهد بود.

با اینحال، وی توضیحی در مورد تدابیر و جعبه ابزار ترکیبی مد نظر خود نداد.

این سخنان بورل در حالی مطرح شده که ویکتور خرنین، وزیر دفاع بلاروس امروز طی اظهاراتی بیان کرد که ناتو با تحرکات خود در عمل آرایش نظامی گرفته است.

به گفته این مقام ارشد بلاروس، بحران پناهجویان از سوی لهستان با هدف سو استفاده و فشار بر بلاروس ایجاد شده است، چون لهستان در پی تحریک و کشاندن ما به درگیری خطرناک در پی بحران پناهجویان است.

خرنین در ادامه با دعوت از لهستان برای مصاحبه، اما تاکید نمود که لهستان پای میز مذاکره نمی آید و پناهجویانی که در مرز ما قرار دارند در کوشش هستند به آلمان برسند.

وزیر دفاع بلاروس با ابراز نگرانی از افزایش شمار و تعداد نیروهای ناتو در مرز کشورش، تاکید نمود که نیروهای ناتو در حال تمرین آرایش نظامی هستند و این موضوع از دید ما پنهان نمی ماند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 دی 1400 بروزرسانی: 12 دی 1400 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 1637

به "تور اروپا ارزان: لزوم اتخاذ راهبرد دفاعی برای مقابله با بحران در مرزهای اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور اروپا ارزان: لزوم اتخاذ راهبرد دفاعی برای مقابله با بحران در مرزهای اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید