مدیر الکترونیک آرتز بلاک چین و NFT را آینده صنعت بازی معرفی کرد

به گزارش دنیای راه راه، اندرو ویلسون، مدیرعامل شرکت EA، در جریان گزارش اقتصادی اخیر این شرکت اعلام نموده است که بازی های بر پایه بلاک چین و رمزهای غیرقابل معاوضه آینده صنعت بازی های ویدیویی خواهند بود. هرچند او اعلام نموده که مطمئن نیست که چگونه این اتفاق خواهد افتاد.

مدیر الکترونیک آرتز بلاک چین و NFT را آینده صنعت بازی معرفی کرد

این روز ها همه حرف ها پیرو بلاک چین و رمز غیرقابل معاوضه (NFT) است. طبیعی است که شرکت های بزرگ بازی سازی که در پی هر راه و شیوه ای برای سودآوری بیشتر هستند، از رشد این بازار غافل نشوند. در حالی که چند روز پیش یوبی سافت در گزارش اقتصادی خود بیان نموده بود که می خواهد بازی هایی بر پایه بلاک چین و NFT توسعه دهد، حال نوبت به الکترونیک آرتس رسیده است.

طبق گزارش سایت PC Gamer، اندرو ویلسون در بیانیه اخیر خود در هنگام اعلام گزارش اقتصادی الکترونیک آرتس درباره بازی های مبتنی بر NFT هم صحبت نموده است. او ادعا نموده که بازی هایی که بر پایه بازی کردن برای به دست آوردن چیزی - به عبارت دیگر همان بازی های بر پایه بلاک چین - طراحی شده اند، آینده این صنعت را شکل خواهند داد. با این حال، او در ادامه بیان نمود که هنوز خیلی زود است که بفهمیم که آن ها چگونه جواب خواهند داد. نکته جالب این است که این جمله آخر اظهارنظر مطمئن قبلی را با کمی تردید روبه رو می نماید. وقتی او نمی داند که قرار است اوضاع به صورت دقیق چگونه باشد، عجیب است که به صورت مطمئن آن را آینده صنعت خطاب می نماید.

ویلسون می گوید: من فکر می کنم که در زمینه بازی هایی که خلق می کنیم و خدمات آنلاینی که ارائه می دهیم، محتوای دیجیتال کلکسیونی نقش مهمی در آینده ما ایفا خواهند کرد. بنابراین، هنوز زود است که بگوییم، اما من فکر می کنم که ما در موقعیت بسیار خوبی قرار داریم و باید انتظار داشته باشیم که به نوعی نوآورانه تر و خلاقانه تر در خصوص آن فکر کنیم.

علیرغم اینکه اندرو ویلسون بسیار خوش بینانه درباره این موضوع صحبت نموده، شرکت الکترونیک آرتس هنوز به صورت رسمی هیچ برنامه ای را برای توسعه بازی های بر پایه بلاک چین و رمز غیرقابل معاوضه اعلام ننموده است. با این حال، همان طور که گفتیم دیگر شرکت از جمله یوبی سافت برنامه خود را به صورت رسمی اعلام نموده اند. یوبی سافت بیان نموده بود که میخواهد از این تکنیک استفاده کند تا به بازیکنان اجازه دهد به وسیله بازی کردن بازی های یوبی سافت محتوای دیجیتالی را به دست آورند. بعید نیست که دیگر شرکت ها هم رفته رفته علاقه خود را به این شیوه نشان دهند.

در حال حاضر، استفاده از ارزهای دیجیتال تا حد زیادی برای کره زمین مضر تلقی می شوند. با این حال، اتریوم، یکی از پراستفاده ترین رمزارزها، روی چیزی به نام The Merge کار می نماید که به ادعای آن ها عصر جدیدی را برای اتریوم شروع خواهد نمود که فضای دوستدار و پایدارتری را برای محیط زیست فراهم می نماید. فقط زمان می تواند صحت یا نادرستی این ادعا را ثابت کند. به هر حال، چیزی که باید در نظر بگیریم، این است که EA هم از بازی های بر پایه بلاک چین و NFT در آینده نزدیک استقبال نموده است.

منبع: Game Informer

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 19 آذر 1400 بروزرسانی: 19 آذر 1400 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 1612

به "مدیر الکترونیک آرتز بلاک چین و NFT را آینده صنعت بازی معرفی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیر الکترونیک آرتز بلاک چین و NFT را آینده صنعت بازی معرفی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید