نیروی کار خارجی و مهاجران برای بهبود بازار کار و اقتصاد کانادا حیاتی هستند

به گزارش دنیای راه راه، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سی آی سی نیوز، در کانادا برخی از زمینه های شغلی به دلیل کمبود نیروی کار، موردنیاز مبرم بوده و به افراد متخصص در زمینه مربوط متکی هستند. نیروی کار خارجی و مهاجرانی که دارای سابقه کار و تخصص در این زمینه ها هستند، برای رونق و بهبود بازار کار و اقتصاد کانادا حیاتی به شمار می آیند. 5 رشته شغلی که امروزه در کانادا تقاضای بسیاری دارند، عبارتند از:

نیروی کار خارجی و مهاجران برای بهبود بازار کار و اقتصاد کانادا حیاتی هستند

بخش خدمات مالی در حال حاضر یکی از پرتقاضاترین زمینه های شغلی در کانادا است. افرادی که در زمینه خدمات مالی سابقه کار یا پیشنهاد شغلی دارند، قادرند در بخش حسابداری، بانکداری، بیمه، و سایر شرکت های مربوط در کانادا مشغول به کار شوند. افراد در شرکت های بزرگ تر، سمت های حسابداری تخصصی تری خواهند داشت.

فناوری اطلاعات در طیف گسترده ای از صنایع مورداستفاده بوده، و در کانادا جزو رشته های موردنیاز مبرم است. متخصصین IT در حوزه هایی مانند توسعه رسانه، مدیریت پروژه، و تضمین کیفیت فعالیت دارند. به علاوه، خدمات مجازی از جمله بیزینس الکترونیک و ورکشاپ های آنلاین به کارمندان بخش IT متکی است.

مشاغل بهداشتی و درمانی از جمله مواردی هستند که طی دو سال اخیر (و اصولا به دلیل شرایط کووید19) در کانادا موردنیاز و تقاضای بسیار هستند. هرکدام از استان ها و قلمروها شرایط متفاوتی برای پذیرش نیروی کار در این رشته دارند. پرستاران دارای مجوز از جمله کارکنان بخش مراقبت های بهداشتی هستند که نیاز به حضور آنها سراسر کانادا وجود دارد.

کانادا همواره نیاز مبرمی به نیروی کار ماهر داشته است. این افراد در زمینه های مختلف تخصص داشته، و از طریق معیارهای خاص هر استان/ قلمرو سنجیده می شوند. با شروع انتخاب های FSWP و FSTP اکسپرس انتری، نیروی کار متخصص و ماهری که دارای سابقه کار و (در برخی موارد) پیشنهاد شغلی در کانادا هستند، مورداستقبال چشمگیری قرار خواهند گرفت.

رانندگان کامیون، پیک ها و رانندگان پایه یک در کانادا موردتقاضا هستند، و در بیشتر موارد دستمزد بالایی دریافت می کنند. این افراد در بخش های مختلف مانند سیستم حمل و نقل شهری، آژانس های تحویل مرسولات و جابه جایی محصولات بین شهرها و استان های کانادا مشغول به کار می شوند.

منبع: خبرکانادا
انتشار: 1 دی 1400 بروزرسانی: 1 دی 1400 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 1624

به "نیروی کار خارجی و مهاجران برای بهبود بازار کار و اقتصاد کانادا حیاتی هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیروی کار خارجی و مهاجران برای بهبود بازار کار و اقتصاد کانادا حیاتی هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید