هتل سلجوق شمس تبریزی؛ اقامتگاه 4ستاره و زیبا در قونیه، عکس

به گزارش دنیای راه راه، هتل سلجوق شمس تبریزی قونیه از هتل های 4 ستاره و چشم نواز شهر قونیه است.

هتل سلجوق شمس تبریزی؛ اقامتگاه 4ستاره و زیبا در قونیه، عکس

این هتل که به مانند نگینی بر روی انگشتر قونیه می درخشد و نظر گردشگران و مسافران شهر که با بلیط هواپیما یا اتوبوس وسایر راه های مسافرت به آنجا رسیده اند را به خود جلب می کند، در یکی از بهترین مناطق قونیه واقع شده و فاصله بسیار اندکی با اماکن جذاب و دیدنی این شهر دارد.

هتل سلجوق با اتاق های دنج، آرامش بخش و با صفای با کف فرش پوش، تلویزیون صفحه تخت ماهواره ای و مینی بار خود، محیط بسیار مرفه و مفرحی برای مهمانان خود به وجود آورده اند. در این اتاق ها می توان از سرویس اینترنت بی سیم رایگان نیز استفاده کرد.

همچنین استحمام در حمام بهداشتی و شخصی اتاق های هتل سلجوق شمس تبریزی قونیه برای مهمانان بسیار مهم و جالب است.

هتل سلچوک شمس تبریزی قونیه مجهز به یک رستوران منودار و شیک است که غذاهای لذیذی برای مهمانان خود سرو می کند. از طرفی دیگر، این هتل روزانه صبحانه خوشطعم و انرژی بخشی برای مهمانانش آماده می کند.

هنگام خوردن صبحانه، نباید فراموش کنید که قهوه های این هتل واقعا بی نظیر هستند. خدمت رایگان دیگری که هتل سلجوق شمس تبریزی قونیه برای مهمانانش فراهم می آورد، مهیا کردن پارکینگی امن است که سبب ارتقاء آرامش مهمانان می گردد.

هتل سلچوک شمس تبریزی قونیه خدماتی هم دارد که با پرداخت هزینه ای اندک در اختیار مهمانان قرار می گیرند که از آن جمله می توان به سرویس اتوکشی، خشکشویی و لباسشویی اشاره نمود. نکته بسیار جالب و مهمی که درباره هتل سلجوق شمس تبریزی قونیه می توان مطرح نمود، اهمیتی است که این اقامتگاه به سلامت جسمی و روحی مهمانانش قائل می گردد.

از این رو، هتل سلچوک شمس تبریزی قونیه دوچرخه رایگان و سالن ورزشی بسیار شیک و مجهز را در اختیار مهمانانش قرار می دهد. ناگفته نماند که بعد از انجام فعالیت های سنگین ورزشی، مهمانان هتل سلچوک شمس تبریزی قونیه می توانند سری به سونا و اتاق بخار این هتل بزنند و طراوت خاصی به تن و بدن خود ببخشند.

اتاق سیگار طراحی شده، فروشگاه، سرویس اجاره خودرو، سوغات فروشی، نظافت روزانه و سرویس تحویل روزنامه نیز خدمات ارزشمند دیگری هستند که هر یک از آنها با نهایت دقت و تمرکز توسط کارکنان مجرب هتل سلچوک شمس تبریزی قونیه ارائه می شوند.

کارکنانی که عموما به دو زبان ترکی استانبولی و انگلیسی تسلط کامل دارند. با تدابیری که در هتل سلچوک شمس تبریزی قونیه اندیشیده شده است، مهمانان معلول نیز می توانند از سرویس ها و خدمات این هتل به راحتی استفاده کنند. در ضمن، برای دسترسی به طبقات فوقانی هتل می توان از آسانسور بهره مند شد.

لابی تر و تمیز هتل سلجوق شمس تبریزی قونیه دیگر مکانی است که توجه بیشتر مهمانان را به خود جلب می کند. همچنین بیشتر مهمانان این هتل از اینکه می توانند به راحتی از دستگاه های فکس و فتوکپی استفاده کنند بسیار شادمان می شوند.

در واقع، از نظر مهمانان بسیار زیادی که تجربه اقامت در هتل سلچوک شمس تبریزی قونیه را داشته اند، این هتل به خاطر راحتی فوق العاده ای که برای مهمانانش به ارمغان می آورد، حتما باید به گزینه ای دائمی برای مسافران شهر قونیه تبدیل گردد.

در آخر به این نکته هم باید اشاره کنیم که شرایط لغو اقامت در هتل سلچوک شمس تبریزی قونیه بستگی به نوع اتاق دارد که شما از قبل انتخاب نموده باشید. بنابراین بهتر است قبل از رزرو اتاق در هتل سلجوق شمس تبریزی با قوانین این اقامتگاه کاملا آشنا باشید و جاهای دیدنی قونیه را شناسایی کنید.

اماکن نزدیک به هتل سلجوق شمس تبریزی قونیه

فاصله هتل سلچوک شمس تبریزی قونیه تا مسجد علائدین: 120 متر

فاصله هتل سلجوق شمس تبریزی قونیه تا موزه مولانا: 790 متر

فاصله هتل سلچوک شمس تبریزی قونیه تا موزه اینجه مناره: 1.2 کیلومتر

فاصله هتل سلچوک شمس تبریزی قونیه تا مرکز فرهنگی مولانا: 1.7 کیلومتر

فاصله هتل سلجوق شمس تبریزی قونیه تا موزه کاراتای: 1.8 کیلومتر

فاصله هتل سلچوک شمس تبریزی قونیه تا شهر باستانی کلیسترا: 6 کیلومتر

فاصله هتل سلچوک شمس تبریزی قونیه تا فرودگاه: 13 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 10 اسفند 1399 بروزرسانی: 10 اسفند 1399 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 1189

به "هتل سلجوق شمس تبریزی؛ اقامتگاه 4ستاره و زیبا در قونیه، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل سلجوق شمس تبریزی؛ اقامتگاه 4ستاره و زیبا در قونیه، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید