وزیر کار: می توانیم تا آخر سال فقر را به طور کامل حذف کنیم

به گزارش دنیای راه راه، وزیر کار گفت: بعد از دستور رئیس جمهور کمیته ای را تشکیل دادیم تا دیگر قراردادهای کوتاه مدت و سفید امضا نداشته باشیم.

وزیر کار: می توانیم تا آخر سال فقر را به طور کامل حذف کنیم

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ حجت الله عبدالملکی گفت: برای حذف شرکت های دلالی نیروی کار و قراردادهای موقت دو ماه به معاونت روابط کار فرصت دادیم تا راه حلی را پیدا نمایند که قرارداد های موقت و سفید که اغلب غیر قانونی هستند و آماری از آن ها وجود ندارد از بین برود.

رئیس جمهور 7 اردیبهشت در جمع کارگران از وزیر کار خواست که امنیت شغلی کارگران را پیگیری کند تا اطمینان و آرامش نسبی برای آن ها فراهم گردد.

دهک بندی مردم در سامانه رفاه به کجا رسید؟

به گفته وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، آیین نامه های تبصره های مختلف بودجه در حال تدوین است که یکی از این آیین نامه ها مربوط به حذف بعضی از یارانه بگیران است که وزارت کار به طور جدی درگیر آن است. اما مسئله اصلی این است که دولت به نظام یارانه ها به صورت یکپارچه ورود می نماید.

او گفت: یارانه ها بر رفاه مردم تاثیر دارد و داریم کوشش می کنیم این سیستم را به گونه ای تدوین کنیم تا برترین اثر یارانه ای را داشته باشد و فاصله طبقاتی را کاهش دهد و پیشنهاد خود را در این مورد ارائه دادیم که براساس این پیشنهاد می توانیم ادعا کنیم که تا آخر سال جاری فقر را با تعاریف جهانی به طور کامل حذف خواهیم کرد.

منبع: فرارو
انتشار: 24 خرداد 1401 بروزرسانی: 24 خرداد 1401 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 1790

به "وزیر کار: می توانیم تا آخر سال فقر را به طور کامل حذف کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر کار: می توانیم تا آخر سال فقر را به طور کامل حذف کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید