پرفروش ترین کتاب های احمدرضا احمدی نمایشنامه هایش هستند

به گزارش دنیای راه راه، کاوه کاغذچی مدیر مسئول انتشارات چلچله در گفت وگویی با خبرنگار خبرنگاران از تجربه همکاری با احمدرضا احمدی گفت. این نشر پیش تر چند کتاب شعر از این هنرمند چاپ نموده بود و تنها انتشاراتی بود که نمایشنامه های احمدرضا احمدی با عنوان نمایشنامه های شاعر را راهی بازارنشر کرد.

پرفروش ترین کتاب های احمدرضا احمدی نمایشنامه هایش هستند

کاوه کاغذچی اعلام کرد: روزی با احمدرضا احمدی در حال صحبت کردن بودم که از من پرسید چه کتابی چاپ می کنی؟ در جواب به او گفتم نمایشنامه. پرسشی که برای احمدرضا احمدی مطرح شد این بود:مگر کتاب نمایشنامه را می خرند؟

به او گفتم: من صرف علاقه این کار را انجام می دهم از او درخواست کردم که نمایشنامه های خود را در اختیار من قرار دهد. چند دست خط به من داد و گفت قبلا به وسیله انتشاراتی چاپ شده است که دیگر علاقه ای به چاپ آن ندارد.

وی اضافه نمود: من این کتاب ها را در چلچله چاپ کردم و به علت تبلیغ و قدرت مانور آن، پرفروش ترین و برترین کتاب های احمدرضا احمدی نمایشنامه های او شد. در مراسم ترحیم احمدرضا احمدی همه از او به عنوان شاعر و نمایشنامه نویس یاد کردند در حالی که این چهار نمایش نامه کاملا گم شده بود. ناشر نقش بسیار مهمی دارد، خیلی افراد فکر می نمایند که ناشران اهمیتی ندارند ولی ما در حوزه کتاب تأثیرگذار هستیم. بسیاری از افراد با کتاب رشد می نمایند، چه نمایشنامه نویس، چه فیلم نامه نویس، چه شاعر. مخصوصا در بخش هنر که موضوع اصلی بحث ما است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 15 مرداد 1402 بروزرسانی: 15 مرداد 1402 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 2002

به "پرفروش ترین کتاب های احمدرضا احمدی نمایشنامه هایش هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرفروش ترین کتاب های احمدرضا احمدی نمایشنامه هایش هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید