پرواز تا بهشت در بازار کتاب

به گزارش دنیای راه راه، به گزارش خبرنگاران، اولین کتاب از مجموعه کتاب های مدافعان انتشارات 27 بعثت سلامت با عنوان پرواز تا بهشت شامل زندگی نامه شهید دکتر علی اکبر آقابابایی پور به قلم خواهرزاده این شهید، سهیلا آقابابایی پور، است.

پرواز تا بهشت در بازار کتاب

دکتر علی اکبر آقابابایی پور در تاریخ 16 بهمن 1340 در تهران به جهان آمد. تحصیلات ابتدایی و متوسطه را در تهران سپری کرد و سال 1365 به عنوان دانشجوی رشته پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی پذیرفته شد. وی بعد از فارغ التحصیل شدن در سال 1372 به دلیل علاقه شدید به خدمت گذاری به هم وطنان محروم جامعه برای گذراندن دوره طرح پزشکی عمومی راهی سیستان و بلوچستان؛ شهرتان نیک شهر شد و در مدت زمان کوتاهی به دلیل خدمت گذاری خالصانه اش در جهت ارتقاء سطح سلامت مردم آن منطقه به ریاست بیمارستان نیک شهر منصوب شد.

وی بعد از قبولی در آزمون پذیرش دستیار تخصصی در سال 1379 به عنوان دستیار تخصصی اطفال وارد دانشگاه علوم پزشکی سمان شد و بعد از چهارسال دوره دستیاری تخصصی در سازمان بهزیستی شهرستان کرج مشغول خدمت به بچه ها بی سرپرست شد. از سال 1394 به عنوان پزشک مقیم در بیمارستان قائمکرج مشغول به فعالیت شد.

بعد از پیداش ویروس منحوس کرونا با عزم و پشتکار به درمان بیماران پرداخت. خاتمه در تاریخ 22 تیر 1399 به دلیل ابتلا به بیماری کرونا در بیمارستان محل خدمتش بستری و در تاریخ اول مرداد 1399 به درجه رفیع شهادت نائل شد. دکتر آقابابایی پور در طی دوران طبابت به عنوان متخصص اطفال، همواره درصدد ارتقاء سطح بهداشت و سلامت بچه ها شهرستان کرج بود و همچون مشاوری دلسوز به صورت شبانه روزی در دسترس خانواده های این بچه ها بود و از هیچ تلاشی در این زمینه فروگذار نبود.

نخستین چاپ کتاب پرواز تا بهشت در 170 صفحه با شمارگان یک هزار نسخه به بهای 35 هزار تومان از سوی انتشارات 27 بعثت در آبان ماه 1400 روانه بازار نشر شد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 26 آذر 1400 بروزرسانی: 26 آذر 1400 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 1619

به "پرواز تا بهشت در بازار کتاب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرواز تا بهشت در بازار کتاب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید