10 استایل با بادی زنانه برای دورهمی ها و مهمانی های نوروز

به گزارش دنیای راه راه، به ایام عید نوروز نزدیک می شویم و پیدا کردن استایل های مناسب و شیک برای دورهمی ها و مهمانی های عید یکی از دغدغه های مهم خانم های شیک پوش است. در این مقاله قصد داریم چند گزینه مجذوب کننده و شیک به شما معرفی کنیم که با انواع بادی های زنانه ست شده است. استایل با بادی زنانه گزینه ای ساده، کاربردی و در عین حال شیک است.

10 استایل با بادی زنانه برای دورهمی ها و مهمانی های نوروز

بادی یکی از لباس های کاربردی زنانه است که استفاده از آن از میانه قرن بیستم رایج شده است. بادی لباس یک تکه ای است که سرتاسر بالاتنه و کمر را می پوشاند و روی لباس زیر فیکس می گردد. این نوع پوشاک زنانه ابتدا به عنوان بالا پوش لباس های مجلسی زنانه طراحی شد، اما این روزها تنوع بسیاری پیدا نموده و همه نوع بادی را در بازار می توانید پیدا کنید؛ از بادی های مجلسی گرفته تا بادی های اسپرت و حتی بادی هایی که به عنوان لباس خواب طراحی و دوخته شده اند.

با ما همراه باشید تا 10 استایل شیک با بادی زنانه مخصوص مهمانی ها و دورهمی های عید را به شما معرفی کنیم و نکات مهم در مورد استایل با بادی زنانه را هم برایتان به خوبی شرح دهیم.

آنچه در این مطلب می خوانید

1.بادی مجلسی و دامن توری عروسکی؛ یک استایل شیک برای میهمانی ها و مجالس

2.ست شیک با بادی آستین بلند زنانه و شلوار پارچه ای

3.بادی طرح دار آستین کوتاه؛ جایگزینی برای تی شرت

4.استایل با بادی زنانه آستین بلند مجلسی و دامن راسته

5.ست فانتزی دخترانه با بادی طرح دار

6.بادی گیپور یک انتخاب عالی برای زیر کت و شلوار زنانه

7.استایل با بادی زنانه مجلسی و شلوار برای میهمانی های عید و دورهمی ها

8.بادی زنانه یک گزینه عالی برای استایل با دامن شلواری مجلسی

9.استایل با بادی و شلوار جین؛ گزینه ای عالی برای دورهمی ها و میهمانی های غیر رسمی

10.بادی اسپرت زنانه و دامن جین کوتاه؛ مناسب برای دورهمی های عیدانه

1. بادی مجلسی و دامن توری عروسکی؛ یک استایل شیک برای مهمانی ها و مجالس

فرم اصلی بادی جذب است. این لباس برای مجالس و دورهمی ها گزینه ایدئالی به شمار می رود، چرا که کامل روی بالاتنه تان فیکس می گردد و حتی در استایل های کاملا مجلسی و رسمی هم بی هیچ دردسری می توانید آن را با انواع دامن ست کنید. حتی اگر می خواهید در مهمانی های رسمی و یا عروسی ها شرکت کنید، ترکیب بادی و دامن های مجلسی می تواند یک گزینه عالی برایتان محسوب گردد.

در این ست شیک یک بادی مجلسی توری و بسیار خوش فرم از برند اچ اند ام را با یک دامن عروسکی توری ست نموده ایم که ترکیب بسیار زیبایی را هم پدید می آورد. این ست شیک را می توانید با یک جفت کفش پاشنه بلند پمپی، و یک سرویس شیک نقره ای تکمیل کنید.

2. ست شیک با بادی آستین بلند زنانه و شلوار پارچه ای

مزیتی که بادی نسبت به سایر بلوز و شومیزها دارد این است که به راحتی داخل شلوار و دامن قرار می گیرد. می توانید استایل های رسمی و غیررسمی مجذوب نمایندهی با بادی بسازید. بادی بدن را خوش فرم تر نشان می دهد و نواقص بدن را می پوشاند. بادی مانند گن عمل می نماید و از فرورفتگی و برآمدگی در بدن جلوگیری می نماید. به همین علت برای استفاده در مهمانی ها مناسب است و آن ها را با شلوار یا دامن به راحتی می توانید ست کنید.

در این ست مجذوب نماینده یک بادی خوش دوخت به رنگ صورتی گلبهی از برند ماییلدا را انتخاب نموده ایم. با توجه به رنگ آیتم اصلی یعنی گلبهی برای دیگر آیتم های ست به سراغ ترکیب رنگی کرم و بژ رفته ایم و یک ست زیورآلات طلایی، یک جفت کفش پاشنه بلند سوییت به رنگ صورتی کالباسی و یک شلوار پارچه ای راسته مجلسی به رنگ کرم انتخاب های ما را برای این ست مجذوب نماینده با بادی زنانه تشکیل می دهند.

3. بادی طرح دار آستین کوتاه؛ جایگزینی برای تی شرت

در انواع استایل ها می توانید تی شرت ها آستین کوتاه را با بادی ها جایگزین کنید. بادی در بدنتان بهتر می ایستد و می توانید به راحتی آن را با دامن یا شلوار ست کنید. در این ست خوش رنگ و دوست داشتنی یک بادی آستین کوتاه قرمز طرح دار از برند سیدورا را با یک دامن سفید کلوش کره ای به رنگ سفید ست نموده ایم که می تواند ترکیب مناسبی برای دورهمی های نوروزی باشد. یک گوشواره منگوله ای قرمز و یک صندل سفید پاشنه بلند این ست مجذوب نماینده را تکمیل می نمایند.

4. استایل با بادی زنانه آستین بلند مجلسی و دامن راسته

بادی ها اغلب جذب هستند، اما این میان می توان بادی های مدل داری که حالت جذب ندارند اما در بدن فیکس می شوند هم پیدا کرد. تنوع در طراحی و دوخت بادی ها انقدر بالاست که شما حتی می توانید یک کت چرمی را هم با الگوی بادی پیدا کنید و بپوشید. بادی مجلسی به همراه دامن راسته ساده یک گزینه شیک و راحت برای دورهمی و میهمانی های عید است.

در این ست شیک یک بادی پلنگی آستین بلند از برند جی تی هوگرو را با یک دامن راسته مشکی ست نموده ایم. کمربند هم یکی از اکسوری های مهمی است که بادی در استایل های مجلسی ست می گردد. با توجه به پالت رنگی مشکی و نقره ای، یک کفش پمپی پاشنه بلند نقره ای و یک کمربند زیبا با همین رنگ دیگر انتخاب های ما برای این ست شیک خواهد بود.

5. ست فانتزی دخترانه با بادی طرح دار

نوع فرم بادی و نحوه فیکس شدنش باعث می گردد بتوان در الگوی بادی ها خلاقیت های زیادی به خرج داد. از دوخت خاص در قسمت یقه تا طرح دادن در بخش های مختلف پارچه؛ به همین جهت بادی های فانتزی زیادی را می توانید در بازار پیدا کنید و به خصوص دخترهای جوانی که به مدل های فانتزی علاقه دارند می توانند در بین بادی های فانتزی گزینه های مجذوب نماینده و خاصی برای خودشان پیدا نمایند.

در این ست دخترانه فانتزی و مجذوب نماینده یک بادی فانتزی مدل دار از برند پپا را با یک دامن کلوش و کوتاه پلیسه مشکی ست نموده ایم و در نهایت یک گردنبند چوکر ظریف مشکی، یک جوراب شلواری فیش نت به همراه یک بوت بندی مشکی این ست مجذوب نماینده را تکمیل می نمایند

6. بادی گیپور یک انتخاب عالی برای زیر کت و شلوار زنانه

استایل جذب بادی و فیکس شدنش روی بدن باعث می گردد این آیتم های مجذوب نماینده گزینه ای بسیار خوب برای ست کردن زیر کت و شلوار و یا کت و دامن باشند؛ به خصوص بادی های بدون آستین یقه باز و بادی های گیپوری برای این سبک استایل عالی هستند. در این ست شیک زنانه یک بادی گیپور مشکی و شیک را از برند اسمارا با یک کت و شلوار زنانه و یک جفت صندل پاشنه بلند بندی ست نموده ایم که در نهایت با یک سرویس نقره ای شیک به عنوان اکسسوری تکمیل می گردد.

7. استایل با بادی زنانه مجلسی و شلوار برای مهمانی های عید و دورهمی ها

ترکیب بلوز و شومیز مجلسی با شلوار پارچه ای یکی از متداول ترین ترکیب ها برای دورهمی هاست اما باید به شما بگوییم که بادی زنانه مجلسی از شومیز و بلوز گزینه مجذوب نماینده تری محسوب می گردد و اگر با اکسسوری های مجذوب نمایندهی مانند زیورآلات مناسب و کمربندهای زیبا ست گردد می تواند استایلی رسمی و شیک برایتان بسازد.

در این ست مجلسی و رسمی یک بادی شیک با آستین های بلند توری را با یک شلوار پارچه ای مشکی راسته ست نموده ایم و یک کفش پاشنه بلند پمپی، یک کمربند شاینی زیبا و یک سرویس ظریف نقره این ست را تکمیل می نمایند.

8. بادی زنانه یک گزینه عالی برای استایل با دامن شلواری مجلسی

اگر می خواهید برای دورهمی و یا میهمانی دامن شلواری بپوشید سه گزینه را در اختیار دارید؛ تاپ های جذب، نیم تنه و بادی. به علت استایل گشاد دامن شلواری بهتر است برای این که فرم بدنتان بهتر دیده گردد یکی از این سه آیتم را انتخاب کنید؛ بنابراین ترکیب بادی و دامن شلواری مجلسی یکی از دیگر از آپشن هایی است که برای شرکت در میهمانی ها و دورهمی های عید در اختیار دارید. در این ست مجذوب نماینده یک بادی خوش دوخت و مدل دار از برند ماییلدا را با دامن شلواری، صندل های سفید بندی و یک ست مجذوب نماینده مرواریدی ترکیب نموده ایم.

9. استایل با بادی و شلوار جین؛ گزینه ای عالی برای دورهمی ها و میهمانی های غیررسمی

استایل تاپ و بلوز با شلوار جین یک گزینه کژوال برای دورهمی هاست و در این استایل می توانید یک بادی اسپرت و مجذوب نماینده زنانه را جایگزین تاپ یا بلوز کنید. در این ست مجذوب نماینده به سراغ پالت رنگی سفید و آبی رفته ایم و یک بادی اسپرت سفید و خوش دوخت را با شلوار جین راسته و صندل های سفید ترکیب نموده ایم که در همراه با یک جفت گوشواره مکرومه آبی رنگ می تواند استایل مجذوب نماینده و راحتی برای دورهمی های غیررسمی باشد.

10. بادی اسپرت زنانه و دامن جین کوتاه؛ مناسب برای دورهمی های عیدانه

بادی های اسپرت را با دامن های جین هم می توانید ترکیب کنید و یک استایل دوست داشتنی برای دورهمی ها بسازید. فرم جذب بادی همراه با دامن های جذب و راسته جین بدنتان را لاغرتر نشان داده و می تواند بدنتان را هم فرم بدهد. در این ست مجذوب نماینده یک بادی مجذوب نماینده سفید از برند ماییلدا را با یک دامن کوتاه جین ترکیب نموده ایم. از آنجایی که چند سالی است ترکیب کتانی های سفید با دامن های جین به ترندی محبوب تبدیل شده انتخاب ما برای این ست یک جفت کتانی سفید است که با یک ست مجذوب نماینده گوشواره و گردنبند به شکل گل بابونه سفید تکمیل می گردد.

و در آخر

نوع فیکس شدن بادی باعث می گردد که بدنتان را خوش فرم تر نشان دهد و چون روی بدن برآمدگی و فرورفتگی ایجاد نمی نماید نسبت به بلوز و شومیز شیک تر است. به همین علت برای استفاده در مهمانی ها مناسب است و آن ها را با شلوار یا دامن به راحتی می توانید ست کنید. به علت نوع دوخت بادی و این که شلوار و یا دامن روی بادی قرار می گیرد کمربند یکی از اکسسوری هایی است که می تواند مجذوب نمایندهیت استایل تان با بادی را بیشتر نموده و آن را شیک تر نشان دهد.

بادی زنانه ماییلدا مدل گیپور کد 4043-366 رنگ سفید

398,000

278,600

تومان

بادی زنانه آنیت مدل پنبه ای کد 4057-4062 رنگ سفید

348,600

244,020

تومان

خرید انواع بادی زنانه از خبرنگاران

مشاهده همه

سوالات پر تکرار

با بادی چی بپوشیم؟

برای استایل روزمره انواع شلوارها را از شلوار ورزشی گرفته تا شلوار جین می توانید با بادی ست کنید و برای استایل مجلسی ترکیب شلوار یا دامن مجلسی به همراه کمربند ترکیب ایده آل و شیکی است.

بادی بهتر است یا بلوز و شومیز؟

بادی زنانه روی لباس زیر فیکس می گردد و به همین علت در بدن بهتر می ایستد و شیک تر دیده می گردد. به همین علت می توانید دراستایل های مجلسی بادی را جایگزین بلوز و شومیز کنید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 17 اسفند 1401 بروزرسانی: 17 اسفند 1401 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 1943

به "10 استایل با بادی زنانه برای دورهمی ها و مهمانی های نوروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 استایل با بادی زنانه برای دورهمی ها و مهمانی های نوروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید