9 بانک هدف مهم را در عربستان و امارات تعیین نموده ایم

به گزارش دنیای راه راه، به گزارش خبرنگاران به نقل از المسیره، یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن سخنانی را در مورد نحوه مقابله نیروهای مقاومت این کشور با متجاوزان سعودی عنوان نمود.

9 بانک هدف مهم را در عربستان و امارات تعیین نموده ایم

بر اساس این گزارش، وی در این خصوص گفت: نیروهای مقاومت یمن طی یک سال گذشته با تحرکات خصمانه دشمن مقابله کردند و از این پس نیز به همین فرایند ادامه می دهند.

سریع ادامه داد: نیروهای یمنی به سلسله جنایت های متجاوزان پاسخی متناسب با سطح اقدامات خصمانه شان خواهد داد.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت: 9 بانک هدف مهم در عربستان و امارات را معین نموده ایم و این بدان معناست که بانک اهداف ارتش یمن برای مقابله با متجاوزان توسعه یافته است.

وی در مورد بانک اهداف ارتش یمن گفت: این بانک اهداف شامل مراکز حیاتی و حساس در طول و عرض جغرافیایی کشورهای ائتلاف متجاوز خواهد بود. از مجموع این اهداف، 9 هدف بسیار مهم هستند که 6 هدف در عربستان سعودی و 3 هدف در امارات است.

سریع همچنین در تشریح عملیات های ضد سعودی یمنی ها در طول سال 2019 گفت: در طول سال 2019 یگان موشکی ارتش یمن 110 عملیات علیه مواضع دشمن ترتیب دادند. حدود 2400 عملیات پهپادی نیز در طول سال 2019 علیه مواضع دشمن انجام شد. قدرت پهپادی یمن در حال حاضر 400 درصد افزایش یافته است.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن همچنین گفت: پدافند هوایی یمن در سال 2019 پیروز شده 69 پرنده ائتلاف متجاوز را سرنگون کند که 53 عدد آن پهپاد جاسوسی بوده است.

سریع گفت: یگان تک تیراندازان یمن نیز بیش از 1600 عملیات عملیات در طول سال 2019 علیه متجاوزان ترتیب داد. وی تأکید کرد که کشورهای عضو ائتلاف سعودی تا زمان عدم سرانجام تجاوز خود رنگ آرامش و ثبات را نخواهند دید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 377

به "9 بانک هدف مهم را در عربستان و امارات تعیین نموده ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "9 بانک هدف مهم را در عربستان و امارات تعیین نموده ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید