اجرای طرح پیشگیری و مقابله با گرانفروشی و احتکار در چهارمحال و بختیاری

به گزارش دنیای راه راه، مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری، از شروع طرح پیشگیری و مقابله با گرانفروشی و احتکار در این استان اطلاع داد.

اجرای طرح پیشگیری و مقابله با گرانفروشی و احتکار در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرنگاران از شهرکرد، محمدرضا عمرون مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای اجرای بهبود فضای کسب و کار، سالم سازی و ایجاد محیط امن مالی در بازار و با هدف هم افزایی و پیشگیری از نابسامانی در بازار عرضه، تقاضا، جلوگیری از اختلال احتمالی در بازار توزیع کالا های اساسی و برخورد قاطع و بازدارنده با تخلفات گران فروشی و احتکار طرح پیشگیری و مقابله با گرانفروشی و احتکار از امروز 11 دی ماه در دستور کار نهاده شد.

این طرح با هدف حمایت از اقشار آسیب پذیر در برابر اخلالگران مالی و نظارت بر فرایند تأمین و توزیع کالا های اساسی شروع شد و با عوامل اخلالگر در نظم بازار برخورد قاطع می گردد.

بیشتر بخوانید

جامعه هدف این طرح بازرسی تولیدنمایندگان، واردنمایندگان، بنکداران، عمده فروشان، شرکت های پخش، نمایندگان رسمی فروش اصناف توزیع نماینده کالای اساسی و انبار های رسمی و غیررسمی خواهد بود.

شهفرایندان و هم استانی ها می توانند در صورت مشاهده تخلفات احتمالی گزارش های خود را به ستاد خبری 124 سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و یا سامانه ثبت شکایات tazirat135.ir اعلام نمایند.

ف

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 15 بهمن 1400 بروزرسانی: 15 بهمن 1400 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 1673

به "اجرای طرح پیشگیری و مقابله با گرانفروشی و احتکار در چهارمحال و بختیاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای طرح پیشگیری و مقابله با گرانفروشی و احتکار در چهارمحال و بختیاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید