ارسال یاری های پزشکی از روسیه به ایران، ایتالیا و صربستان

به گزارش دنیای راه راه، بنیاد صلح روسیه، محموله یاری های انسان محبت آمیز، شامل دستگاه های تصفیه هوا و تجهیزات پزشکی لازم برای شهروندان ایتالیا، ایران و صربستان که با گسترش شیوع بیماری کرونا دست و پنجه نرم می نمایند، ارسال نموده است.

ارسال یاری های پزشکی از روسیه به ایران، ایتالیا و صربستان

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری تاس، بنیاد صلح روسیه محموله ای از دستگاه های تصفیه هوا و سایر یاری های انسان محبت آمیز را برای شهروندان ایتالیا ، ایران و صربستان ارسال نموده و همچنین لباس های مخصوص برای موسسات تحقیقاتی-علمی، جراحی اورژانس بچه ها و آسیب شناسی و ماسک های قابل استفاده مجدد برای افراد بازنشسته خریداری نموده است.

در بیانیه ای که در سایت رسمی بنیاد صلح روسیه منتشر شده، از ارسال یاری های انسان محبت آمیز برای شهروندان ایتالیا ، ایران و صربستان خبر داده شده است. بر اساس این اطلاعات، از بودجه این صندوق برای خرید تعدادی دستگاه های تهویه مکانیکی هوا، ضربان سنجش ، پمپ های سرنگ ، سه هزار ماسک پزشکی یکبار مصرف ، 300 دستگاه تنفس، سه هزار جفت کفش مخصوص، دو هزار فیلتر الکترواستاتیک ، 17 هزار ماسک بیهوشی و 280 ماسک تنفسی خریداری و برای استفاده مردم در این سه کشور ارسال شده است.

علاوه بر این ، این بنیاد سه هزار لباس مخصوص برای استفاده در مؤسسات تحقیقاتی-علمی، جراحی اورژانس بچه ها و آسیب شناسی در شهر مسکو خریداری و به آنها تحویل داده است. همچنین شش هزار ماسک قابل استفاده مجدد مخصوص بازنشستگان ، کارکنان پزشکی و داوطلبان در منطقه ایوانووف روسیه داده شده است

لئونید اسلوتسکی رئیس کمیته امور بین الملل دومای دولتی روسیه که ریاست این بنیاد را برعهده دارد، یادآور شد که یکی از وظایف این سازمان خیریه پاسخ به موقع دادن به درخواست های یاری برای تهیه تجهیزات و لوازم پزشکی در موقعیت های اضطراری است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 654

به "ارسال یاری های پزشکی از روسیه به ایران، ایتالیا و صربستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارسال یاری های پزشکی از روسیه به ایران، ایتالیا و صربستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید