امتحانات حضوری دانش آموزان پایه دوازدهم از فردا

به گزارش دنیای راه راه، مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت: دانش آموزان پایه دوازدهم فردا در حوزه های برگزاری امتحانات سرانجام سال تحصیلی حاضر می شوند.

امتحانات حضوری دانش آموزان پایه دوازدهم از فردا

به گزارش از ، نادر دنیا آرای، مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: 20 هزار و 317 دانش آموز گیلانی پایه دوازدهم طبق مصوبه وزارت آموزش و پرورش همزمان با دانش آموزان سراسر کشور از فردا (شنبه 17 خرداد ماه) با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در حوزه های امتحانی حاضر شده و در امتحانات سراسری خاتمه سال تحصیلی به سوالات هماهنگ کشوری پاسخ می دهند.

او با بیان اینکه امتحانات پایه دوازدهم تا 16 تیر ماه ادامه دارد، اضافه نمود: دانش آموزان پیش دانشگاهی و یا سوم نظام قدیم هم فردا در این امتحانات شرکت خواهند کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان به افزایش 70 درصدی تعداد حوزه های امتحانی در مقایسه با پارسال برای مقابله با شیوع ویروس کرونا اشاره نمود و گفت: امتحانات سال آخر متوسطه دوم در 239 حوزه امتحانی برگزار می گردد و دانش آموزان پایه دوازدهم شهر هایی نظیر رستم آباد، منجیل و لوشان که پارسال در شهر خود حوزه امتحانی نداشتند سال جاری می توانند در شهر خودشان امتحان بدهند.

دنیا آرای یادآور شد: در همه حوزه های امتحانی علاوه بر حضور مراقب، ناظر، رئیس حوزه و منشی، مربیان بهداشت نیز برای رعایت دستورالعمل های بهداشتی حضور دارند و نکات بهداشتی را پیگیری می نمایند.

او با اشاره به برگزاری امتحانات پایه نهم که بر اساس تصمیمات شورای اولیای مدارس با معین ساعت و روز های امتحان به صورت داخلی برگزار می گردد، توضیح داد: امتحانات 30 هزار و 400 دانش آموز پایه نهم که به صورت حضوری از هفته گذشته در مدارس استان شروع شد تا خاتمه خرداد ماه ادامه دارد.

ع

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 16 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 771

به "امتحانات حضوری دانش آموزان پایه دوازدهم از فردا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امتحانات حضوری دانش آموزان پایه دوازدهم از فردا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید