بازدید وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از فرایند بازسازی عمارت تاریخی شهرداری رشت

به گزارش دنیای راه راه، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان، دکتر علی اصغر مونسان، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با حضور در شهر رشت به همراه ارسلان زارع استاندار گیلان، مسعود حلاج پور مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان، سیدمحمد احمدی شهردار رشت و جمعی از مقامات استانی و شهرستانی، از فرایند بازسازی عمارت شهرداری رشت که به تازگی و با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان و شهرداری رشت شروع شده است بازدید به عمل آورد.

بازدید وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از فرایند بازسازی عمارت تاریخی شهرداری رشت

جهت دریافت خدمات هزینه بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

عمارت شهرداری رشت با نزدیک به یک قرن قدمت در مرکز شهر رشت واقع شده و در تاریخ 26 آذرماه 1356 با شماره 1516 در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسیده است و به همراه مجموعه ای از بناهای واقع شده در این میدان ، از آثار شاخص معماری معاصر استان گیلان به شمار می رود.

در تفاهم نامه منعقد شده بین اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان و شهرداری رشت، مقرر شده است که فاز اول از عملیات اجرایی احیا و بازسازی عمارت شهرداری رشت شامل عملیات دفع رطوبت از کف و مقاوم سازی بام بنا شروع شده و پس از تکمیل فرایند بازسازی، تجهیز این بنا برای تبدیل به موزه مردم شناسی رشت شروع خواهد شد.

منبع: گردشبان
انتشار: 18 خرداد 1400 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 1366

به "بازدید وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از فرایند بازسازی عمارت تاریخی شهرداری رشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از فرایند بازسازی عمارت تاریخی شهرداری رشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید