تدارک 40 عنوان برنامه در گلستان به مناسبت هفته کارآفرینی

به گزارش دنیای راه راه، خبرنگاران/گلستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: سال جاری در هفته جهانی کارآفرینی بیش از 40 عنوان برنامه در گلستان تدارک دیده شده که با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می گردد.

تدارک 40 عنوان برنامه در گلستان به مناسبت هفته کارآفرینی

سعید مازندرانی در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اهمیت و نقش کارآفرینی در توسعه و پیشرفت مالی جامعه، اظهار کرد: این اداره کل به منظور ترویج فرهنگ و گسترش روحیه کارآفرینانه در بین آحاد جامعه خصوصاً نسل جوان و نواندیش، همه ساله برنامه ها و رویدادهای مختلفی را در هفته جهانی کارآفرینی اجرا می نماید. امسال نیز بیش از 40 عنوان برنامه در سطح استان در این هفته اجرا می گردد که با توجه به شرایط حاکم بر جامعه جهانی و کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا، تأکید بر آن است که تمامی برنامه های این هفته به صورت مجازی و یا در صورت حضوری بودن، با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار گردد.

وی هدف از برگزاری برنامه های هفته جهانی کارآفرینی را ترفیع صندلی کارآفرینان در اذهان و افکار عمومی، ورود افراد به عرصه کارآفرینی، تشویق نسل جدیدی از کارآفرینان به راه اندازی کسب وکار و ایجاد زیست بوم کارآفرینی و اکوسیستم مناسب در کشور عنوان نمود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان یادآور شد: برنامه های هفته جهانی کارآفرینی سکویی برای توسعه ارتباطات و همکاری های پیوسته تمامی نقش آفرینان عرصه کارآفرینی است و نقشی اساسی در توسعه فناوری و ایجاد توانمندی های کشورها داشته و یکی از بهترین پیامدهای آن اشتغال زایی و توسعه مالی است.

وی با اشاره به اینکه هفته کارآفرینی در امسال از 26 آبان ماه شروع و تا 2 آذرماه ادامه دارد، فرارسیدن این هفته را به فعالین بخش کارآفرینی تبریک گفت.

مازندرانی اعلام کرد: شاخص ترین برنامه ها در این هفته نشست استاندار با اعضای کانون کارآفرینی، مدیران مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی، بازدید از دستاوردهای بانوان کارآفرین، همایش طرح توانمندسازی زنان و مردان مناطق محروم شهرستان گمیشان، برگزاری چندین وبینار و کارگاه آموزش مجازی، بازدید از شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری و برگزاری تور ترویجی مجازی با عنوان تعاون و کارآفرینی است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 آذر 1399 بروزرسانی: 24 آذر 1399 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 1041

به "تدارک 40 عنوان برنامه در گلستان به مناسبت هفته کارآفرینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تدارک 40 عنوان برنامه در گلستان به مناسبت هفته کارآفرینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید