تداوم دوره های آموزشی در نیروگاه شهیدرجایی قزوین

به گزارش دنیای راه راه، برگزاری دوره های آموزشی باهدف افزایش دانش و انتقال تجربه های تخصصی در نیروگاه شهید رجایی تداوم دارد.

تداوم دوره های آموزشی در نیروگاه شهیدرجایی قزوین

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت فراوری برق شهید رجایی، علی حق پرست رییس گروه آموزش نیروگاه در تشریح این خبر گفت: پس از توسعه ویروس کرونا و افزایش بیماری کووید 19 در سطح کشور و ضرورت برگزاری دوره های آموزشی، این دوره ها به صورت مجازی و در بستر نرم افزار اسکای روم برگزار می گردد و ادامه خواهد داشت .

حق پرست اضافه نمود: پس از آماده سازی بستر لازم (اسکای روم) برای برگزاری دوره های آموزشی نیمه حضوری و الکترونیکی و هماهنگی با شرکت مادر تخصصی فراوری برق حرارتی، مقرر شد از این بستر برای ارائه دوره های آموزشی به دیگر شرکت های مدیریت فراوری برق کشور هم استفاده گردد تا در شرایط شیوع بیماری کووید 19 هم آموزش تداوم داشته باشد.

رییس گروه آموزش نیروگاه ادامه داد: این بستر باعث توسعه متوازن آموزشی در نیروگاه های سطح کشور می گردد، به طوری که با استفاده از این بستر آموزشی و ارائه دوره های مختلف تخصصی و عمومی، علاوه بر مدیریت دانش، به واسطه حضور متخصصان از نیروگاه های حرارتی کشور، تجربه ودانش تخصصی هم به اشتراک گذاشته شده و موجبات رشد و ارتقای هرچه بیشترکارکنان صنعت برق حرارتی را فراهم می آورد.

حق پرست با اشاره به برگزاری وبینار آموزشی مدیریت مصرف آب در نیروگاه، در بستر اسکای روم بیان داشت: کاهش بارندگی ها در کشور و ضرورت توجه به مدیریت صحیح مصرف آب و برق، زمینه ای شد تا وبیناری با محورمدیریت مصرف آب در نیروگاه شهید رجایی برگزار گردد که این دوره هم در بستر اسکای روم و با حضور بیش از 200 نفر از متخصصان این نیروگاه ودیگر نیروگاه های حرارتی کشور برگزار گردید.

برگزاری دوره های آموزشی تخصصی و عمومی در بستر اسکای روم، علاوه بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی و کاهش خطر احتمال ابتلا به بیماری کووید 19، موجب کاهش هزینه های جاری، مدرس، فراگیران و ... شده است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 2 مرداد 1400 بروزرسانی: 2 مرداد 1400 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 1451

به "تداوم دوره های آموزشی در نیروگاه شهیدرجایی قزوین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تداوم دوره های آموزشی در نیروگاه شهیدرجایی قزوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید