عزیزی: فعالیت های اقتصادی فدراسیون را روی سایت قرار می دهیم، مسابقات مینی گلف با رعایت پروتکل ها قابل برگزاری است

به گزارش دنیای راه راه، رئیس فدراسیون گلف گفت: در مسابقه یک روزه مینی گلف بیش از 50 نفر از تهران و چند استان شرکت کردند و امیدوارم به صورت ماهیانه ادامه داشته باشد.

عزیزی: فعالیت های اقتصادی فدراسیون را روی سایت قرار می دهیم، مسابقات مینی گلف با رعایت پروتکل ها قابل برگزاری است

حمید عزیزی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص برگزاری مسابقات مینی گلف جام سلامت گفت: بعد از چند ماهی که ورزش و همه فعالیت ها تحت تاثیر کرونا بود، کوشش کردیم با جام سلامت بازخوردی از شرکت نفرات و نحوه برگزاری داشته باشیم تا آغاز فعالیت سایر رشته ها را در نظر بگیریم. در این مسابقه یک روزه بیش از 50 نفر از تهران و چند استان شرکت کردند و امیدوارم به صورت ماهیانه ادامه داشته باشد.مسابقات اوپن گلف را نیز در انقلاب برگزار می کنیم.

وی در ادامه اضافه نمود: این رشته در یک سایت عمومی در بوستان ملت برگزار می شود و دسترسی برای همه با ارزان ترین قیمت فراهم است و با رعایت پروتکل ها و بدون نگرانی از کرونا برای همه اعضای خانواده قابل استفاده است.

رئیس فدراسیون گلف در خصوص برگزاری اردوها گفت: بحث اردو احتیاج به اسکان و اقامت و حضور چند روزه افراد دارد. با توجه به تعطیلی هتل آموزشگاه و خوابگاه نصرت برگزاری اردو توصیه نمی شود ولی مسابقات یک روزه و اوپن علاقه مندان را کنار هم جمع می نماید و آخر روز هر کسی به منزل خود باز می شود و ریسک کرونا کاهش می یابد.

وی با اشاره به لزوم استفاده از زمان در شیوع کرونا، یادآوری کرد: باید از زمان استفاده کرد و بحث آموزشی به صورت آنلاین را پیگیری می کنیم. دوره داوری و مربی گری به خصوص ارتقای مربی گری گلف برای تقویت سرمایه انسانی در اولویت است. بهبود ارتباط با فضای بین المللی نیز از دیگر برنامه ها است. برای فعالیت ها نیز باید منتظر بمانیم و ببینیم در 2021 چه پروتکل و چه فضایی تعریف می شود.

عزیزی در خصوص تخصیص بودجه توسط کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان گفت: بودجه ما در کمیته ملی المپیک قبلا 100 میلیون تومان بود که با رایزنی به 240 میلیون تومان افزایش یافت. عدد اندک است ولی افزایش آن جای شکر دارد بعلاوه کمیته در پرداخت ها منظم و شفاف است و می توان روی عدد و بودجه آن حساب کرد. ما هم با تاسی از کمیته در مجمع سالیانه با پیشنهاد خودم فعالیت های اقتصادی را روی سایت قرار می دهیم. در این 5 ماه مبلغی حدود 250 میلیون تومان از وزارت ورزش دریافت کردیم. فدراسیون ها یک فضای ملی و استانی و یک فضای بین المللی و مسابقات را دارند. بحث های همگانی، حرفه ای، آموزش و فرهنگی و ... را نیز دارند که احتیاج به بودجه خاص خود دارد.

وی توضیح داد: اگر بودجه فدراسیون ها را به دو بخش یعنی بودجه کمیته و وزارت و بخش سایر درآمدها تقسیم کنیم با توجه به تحت تاثیر قرار دریافت همه بنگاه ها از ویروس کرونا، باید گفت درآمدزایی از سایر منابع و اسپانسرها کاهش یافته است. ما محدودیت بودجه کشور را درک می کنیم و آنچه از بودجه دولت به وزارت ورزش می رسد کاهش یافته اما امیدوارم معیارهای وزارت ورزش که دکتر علی نژاد در مجمع سالیانه گلف اعلام کردند و تدوین شده است که ما هم پیشنهادات زیادی در این زمینه داشتیم، اعلام شود تا بودجه خود را در جدول بودجه بالا بکشیم.

رئیس فدراسیون گلف در خصوص قرارداد ویلتموس و واکنش اهالی ورزش به آن گفت: این مبلغ نهایی نیست و باید در دادگاه CAS از مصالح کشور دفاع شود بعلاوه ابعاد حقوقی این موضوع هنوز آشکار نشده تا اظهار نظر دقیقی انجام شود. ترجیح می دهم به محض اینکه از جزئیات موضوع افکار عمومی آگاه شد، نظر بدهم. درد و دل ورزشکاران و مدیران نیز ناشی از دلسوزی و افسوسی است که در مباحث بودجه دارند شاید فضای بودجه فدراسیون گلف اقتضا کند بیش از سایرین صحبت کنیم ولی تا نهایی شدن اظهار نمی کنم. اظهار نظر نهایی نیز در حیطه فدراسیون فوتبال، وزارت ورزش و مراجع ذی صلاح است و ما در آینده در خصوص مقایسه بودجه خودمان و این موضوع صحبت می کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 مهر 1399 بروزرسانی: 20 مهر 1399 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 905

به "عزیزی: فعالیت های اقتصادی فدراسیون را روی سایت قرار می دهیم، مسابقات مینی گلف با رعایت پروتکل ها قابل برگزاری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عزیزی: فعالیت های اقتصادی فدراسیون را روی سایت قرار می دهیم، مسابقات مینی گلف با رعایت پروتکل ها قابل برگزاری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید