فرانسه 27 درصد از فعالیت های مالی خود را از دست داد

به گزارش دنیای راه راه، فرانسه، یکی از قدرت های مالی کلیدی اروپا، در کوشش برای مقابله با تأثیرات مالی سنگین پاندمی کرونا، در ماه آوریل(فروردین-اردیبهشت) شاهد افت 27 درصدی فعالیت های مالی خود بود.

فرانسه 27 درصد از فعالیت های مالی خود را از دست داد

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، به نقل از شین هوا، فرانسه، یکی از قدرت های مالی کلیدی اروپا، در کوشش برای مقابله با تأثیرات مالی سنگین پاندمی کرونا، در ماه آوریل شاهد افت 27 درصدی فعالیت های مالی خود بود اما شرایط نسبت به ماه مارس بهبود یافت.

بر طبق گزارش ماهانه بانک مرکزی از فعالیت های تجاری فرانسه، افت فعالیت های مالی در ماه آوریل همچنان سنگین باقی ماند اما شدت این افت از سرانجام ماه مارس کمتر بود، البته بخش هایی مانند خدمات خانوار از این امر مستثنی بودند.

بر اساس مصاحبه های صورت گرفته توسط بانک مرکزی با مدیران 8500 شرکت در بازه 28 آوریل تا 6 می، تعیین شد که اقتصاد داخلی فرانسه 27 درصد زیر سطح نرمال خود فعالیت می نماید. این در حالی است که در ماه قبل هم این فعالیت ها 32 درصد افت نموده بودند.

در گزارش بانک مرکزی آمده است: در ماه آوریل که اقتصاد فرانسه یک ماه کامل در قرنطینه بود (در مقایسه با ماه مارس که نیمی از آن در شرایط قرنطینه سپری شده بود، چراکه قرنطینه فرانسه از 17 مارس شروع شده بود) فعالیت های مالی تا سطح قابل توجهی پایین آمد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 726

به "فرانسه 27 درصد از فعالیت های مالی خود را از دست داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرانسه 27 درصد از فعالیت های مالی خود را از دست داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید